|

برتری مطلق استقلال در آزادی برابر فجر؛ خیال آبی ها راحت!

استقلال آمار جالب توجهی از تقابل با فجر در استادیوم آزادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای حفظ صدرنشینی در هفته نوزدهم لیگ برتر، فردا به مصاف فجرسپاسی می رود. تیمی که در شیراز موفق شد آبی پوشان را متوقف کند و حالا شاگردان علی اصغر کلانتری امیدوار به خلق یک شگفتی در ورزشگاه آزادی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ به دلیل حضور فجر در رقابت های دسته یک، این تیم در سالیان گذشته تنها در رقابت های جام حذفی به مصاف استقلال رفته اما پیش از سقوط فجر به لیگ آزادگان، آنها دیدارهای زیادی را برابر آبی پوشان برگزار کرده اند.

استقلال و فجر 19 بازی در تاریخ خودشان را در تهران برگزار کرده اند که 11 بازی را استقلال پیروز شده و 7 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است و فجر فقط یک بار در تهران موفق به شکست آبی پوشان شده است.

تنها پیروزی این تیم شیرازی در تهران برابر استقلال به تاریخ اول تیر 1382 برمی‌گردد که این تیم با گل دقیقه ۹۴ علی علیزاده استقلال را در تهران شکست داد. نکته قابل توجه اینکه از این 19 بازی فقط 3 بازی بدون گل بوده است و نتیجه 3 بر 2 با چهار مرتبه تکرار، پر تکرار ترین نتیجه تقابل های دو تیم است.

حالا باید دید در مسابقه فردا میان دو تیم، فجری ها قادر به شگفتی سازی خواهند بود و یا اینکه استقلال به روند خوب خود در تقابل با فجرسپاسی در تهران ادامه خواهد داد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی