|

پرسپولیس با قوچان نژاد مذاکره کرده است یا خود یحیی؟!

مدتی است که خبر مذاکره پرسپولیس با قوچان‌نژاد منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

با اینکه نام چند مهاجم خارجی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما از باشگاه  خبر می‌رسد هنوز انتخابی در این مورد صورت نگرفته است. باشگاه پرسپولیس چندی قبل مذاکراتی را با «آرتم آناتولیویچ کراوتس»، مهاجم اوکراینی و «ژائو پدرو پریرا داسیلوا»ی پرتغالی انجام داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ یحیی گل‌محمدی روی حضور این دو بازیکن در تمرین پرسپولیس نظر مثبت داشت اما مهاجم اوکراینی علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران از خود نشان نداد و مهاجم پرتغالی هم که آماده سفر به تهران بود به‌خاطر قوانین لیگ ایران در جذب بازیکن خارجی امکان حضور در پرسپولیس را پیدا نکرد. حال باشگاه تاکید می‌کند که هنوز هیچ مهاجم خارجی‌ای از سوی گل‌محمدی به باشگاه معرفی نشده و نام‌های مطرح‌شده اصلا در لیست خرید پرسپولیس حضور ندارند. باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آینده نام کدام مهاجم آزاد که از نظر فنی در شرایط خوبی باشد از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح خواهد شد.

تکذیب درخواست مالی بالای گوچی

چند روزی است که خبر احتمال مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم‌ملی منتشر شده است. البته دوری چندماهه این فوتبالیست گلزن از میادین باعث شد تا گل‌محمدی نسبت به این انتقال با احتیاط عمل کند. در این میان گفته شد باشگاه پرسپولیس با این بازیکن مذاکره کرده و از نظر مالی با او به توافق نرسیده است. در این مورد باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کند که هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن نداشته که بخواهد بحث مالی با او داشته باشد. البته باشگاه احتمال صحبت کردن خود یحیی با این بازیکن را نادیده نگرفته، اما تاکید دارد مذاکره‌ای با این بازیکن از طرف باشگاه صورت نگرفته است.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها