|

کارگزار پرسپولیس برای جذب لژیونر دست به کار می شود؟!

رضا قوچان‌ نژاد کماکان سوژه شایعات نقل و انتقالاتی لیگ برتر است.

لینک کوتاه کپی شد

رضا قوچان نژاد ، مهاجم سابق تیم ملی طی چند سال گذشته به اکثر تیمهای لیگ برتری لینک شده و تا امروز که هیچ اتفاقی درباره او رخ نداده منتهی بعد از آنکه گفته شد مهاجم سابق زووله از حضور در لیگ برتر استقبال کرده، این خبر مطرح شد که او علیرغم کنار گذاشتن فوتبال، بدش نمی‌آید که بازی در لیگ برتر را تجربه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛  طی روزهای گذشته رضا گوچی در بازار شایعات به پرسپولیس لینک شده و با توجه به آنکه حضور مهاجم پرتغالی مورد نظر یحیی گل‌محمدی در ایران منتفی شده، قرمزها به دنبال این هستند که شانسشان برای جذب مهاجم سابق تیم ملی را امتحان کنند.

شنیده‌ها حاکی از این است که تنها مشکل بر سر حضور گوچی در پرسپولیس، به مسائل مالی برمی‌گردد و گویا پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس به او و مدیر برنامه‌هایش مورد قبول مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه زووله هلند قرار نگرفته و او خواستار افزایش دستمزدش برای مدت ۶ ماه شده است.

در این بین گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد با کمک گرفتن از کارگزار خود این مشکل را حل کند تا بتوانند رضا قوچان‌نژاد را به خدمت بگیرند. قطعا حضور گوچی در پرسپولیس باعث خواهد شد تا کارگزار قرمزها نیز از نظر تبلیغاتی سود بیشتری ببرد و حالا پس از کمک به جذب رامین رضاییان شاید در جذب مهاجم سابق تیم ملی نیز رد پای گارگزار دیده شود.

البته تمام این موارد بستگی به این دارد که شرایط برای حضور رضا قوچان‌نژاد در ایران فراهم شود چرا که بر اساس اخبار غیررسمی، همسر او علاقه‌ای به زندگی در ایران ندارد و همین موضوع می‌تواند حضور این بازیکن در پرسپولیس را منتفی کند.

با توجه به این موضوع، احتمالا به جای اینکه عکس او با پیراهن پرسپولیس ببینیم، شاهد عکسهای او در کنار همسر و پسرش خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها