|

شاه ماهی سابق تیم ملی، پرسپولیسی می شود؟!

شنیده می شود پرسپولیس مهاجم جدیدی را برای نیم فصل دوم درنظر گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس همچنان در پی جذب مهاجم است، ولی این مهاجم نباید عضو تیمی باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که مهلت نقل و انتقالات در فوتبال ایران به پایان رسیده، تیمی که جای خالی در فهرست داشته باشد، فقط میتواند بازیکن را جذب کند که آزاد باشد و طرف قرارداد با باشگاه دیگری نباشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛  در همین راستا، عنوان شده که پرسپولیس دوباره نیم نگاهی به جذب رضا قوچان نژاد، بازیکن سابق تیم ملی دارد؛ این موضوعی است که «فرهیختگان» به آن پرداخته و نوشته: «این روز‌ها اطرافیان یحیی گل‌محمدی جذب رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم‌ملی ایران را به او پیشنهاد می‌کنند. بازیکن بی‌حاشیه‌ای که در فوتبال هلند و تیم زووله درخشیده و البته این روز‌ها ظاهرا دور از میادین فوتبال است. ابتدا اعلام شد که از فوتبال خداحافظی کرده است، اما خودش تاکید کرد که دوست دارد در لیگ ایران از فوتبال خداحافظی کند و به این صورت برای تیم‌های ایرانی پالس فرستاد. این اولین باری نیست که موضوع سرخ‌پوش شدن قوچان‌نژاد مطرح می‌شود و البته همواره این بازیکن چندان به این پیشنهاد واکنشی جدی از خود بروز نداده است.

حالا بار دیگر موضوع سرخ‌پوش شدن قوچان‌نژاد را مطرح کرده‌اند و البته شنیدیم یحیی گل‌محمدی خواستار دریافت گزارشی دقیق از میزان آمادگی این بازیکن شده است. او پیش از این موضوع آمادگی جسمانی رامین رضاییان را که مدتی بود از میادین دور شده بود، مورد بررسی دقیق قرار داد و وقتی متوجه شد که از آمادگی لازم برخوردار است موضوع جذب این بازیکن را شخصا پیگیری کرد تا به نتیجه لازم رسید. حالا شنیدیم او پیگیر شرایط آمادگی این بازیکن است و در این مورد تحقیقاتی هم انجام داده است. باید دید در‌صورت آماده بودن مهاجم گلزن سابق تیم‌ملی این بازیکن تمایلی به حضور در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس از خود نشان خواهد داد. گفتنی است همسر قوچان‌نژاد در گذشته علاقه‌ای به بازگشت و زندگی در ایران از خود نشان نداده بود.»

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها