|

امباپه بر سر دو راهی: لالیگا یا لیگ جزیره؟!

کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، ممکن است در پایان فصل در این تیم مانده یا به لیورپول منتقل شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایعات پیرامون آینده امباپه در ماه‌های اخیر به اوج خودش رسیده و با نزدیک شدن به پایان مهلت قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن هر روز بیشتر از قبل می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن 23 ساله این هفته موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را در دقیقه 94 برابر رئال مادرید به ثمر برساند تا بار دیگر نامش را به صدر اخبار برگرداند.

این گل در حالی به ثمر رسید که بسیاری از رسانه‌های خبری باور دارند که این بازیکن در پایان فصل و به‌صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو منتقل خواهد شد و او نیز چند ماه قبل از علاقه‌اش به حضور در رئال در تابستان گذشته خبر داده بود که با پاسخ منفی مدیران پی‌اس‌جی روبه‌رو شد

با این حال روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که امباپه پس از نمایش نه‌چندان خوب رئال و گل درخشانی که برابر این تیم به ثمر رساند در تصمیمش تجدیدنظر کرده و آماده است تا پیشنهادات دیگری را بررسی کند.

یکی از گزینه‌هایی که این روزنامه به آن اشاره کرده لیورپول است، تیمی که به گفته آنها جذابیت زیادی برای امباپه دارد و یورگن کلوپ نیز در تلاش است تا توجه این بازیکن را به پروژه این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان جلب کند.

با این حال گفته می‌شود که این ملی‌پوش فرانسوی آماده است تا شرایط ادامه حضور در پارک دو پرنس را نیز مورد بررسی قرار داده و مذاکرات جدیدی را با پی‌اس‌جی داشته باشد تا پیشنهادات آنها را بار دیگر در نظر بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی