|

(عکس) چه کسانی به برکناری عزیزی خادم رای دادند؟

هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با رأی قاطعانه خود توانست رئیس فدراسیون فوتبال را از کار برکنار کند.

لینک کوتاه کپی شد

سرانجام روز سرنوشت‌ساز برای ریاست فدراسیون فوتبال از راه رسید و صبح امروز در مرکز ملی فوتبال جلسه هیات‌رئیسه با محوریت عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون و انتخاب سرپرست جدید برای ریاست برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در پایان این جلسه، مطابق پیش‌بینی‌ها در روز گذشته رأی نهایی به عزل رئیس فدراسیون فوتبال بود و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با 8 مخالف در میان 8 عضو حاضر در جلسه هیات‌رئیسه به کارش در فدراسیون فوتبال پایان داد.

شهره موسوی که در نقش نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال مشغول به کار است، یکی از مخالفان رئیس خود بود تا اتفاق جالب‌توجهی در جلسه امروز رخ بدهد و موسوی رأی در موافقت با عزل عزیزی‌خادم داد.

در کنار او، خداداد افشاریان، احسان اصولی، احمدرضا براتی، طهمورث حیدری، بهرام رضاییان، مهرداد سراجی و میرشاد ماجدی همگی در کسوت اعضای هیات‌رئیسه به عنوان موافق عزل برگه صورت‌جلسه امروز را امضا کردند تا این‌چنین عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با اکثریت آرا به تصویب برسد.

dljeuqp5

حسن کامرانی‌فر نیز به عنوان دبیرکل فدراسیون امروز در جلسه حضور داشت اما او حق رایی در جلسه هیات‌رئیسه نداشته و صرفاً در نقش دبیر، مصوبات آن را مکتوب کرد.

حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند دو موافق و همراه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم هم به دلیل اتمام دوران سرپرستی، ناکام در همراه رئیس عزل‌شده فدراسیون فوتبال بودند تا این‌گونه با قاطعیت آرا، عزیزی‌خادم از سمتش کنار برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها