|

روز نحس پرسپولیس در نقل و انتقالات؛ رامین و دو خارجی پریدند!

الدحیل و رضاییان، بر سر مطالبات او به توافق نرسیدند و ماجرای فسخ قرارداد این بازیکن، متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

سه گزینه‌ای که قرار بود برگ برنده پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل باشند، در یک روز منتفی شدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها جمعه، روز سختی را پشت سر گذاشتند. آن‌ها منتظر بودند با خرید سه گزینه یحیی گل‌محمدی، با تمام قدرت آماده نیم فصل دوم شوند. چند ساعت عجیب اما، همه چیز را برای آن‌ها برگرداند. خرید هر سه بازیکن پرسپولیس، منتفی شد و احتمالا، پرسپولیسی‌ها امکان جذب هیچکدام را ندارند. به خصوص که زمان زیادی از نقل و انتقالات باقی نمانده و هیچ یک از آن‌ها هم، بازیکن آزاد نیستند. با این شرایط، شاید پرسپولیس مجبور شود با ترکیبی مشابه نیم فصل اول، وارد نیم فصل دوم شود و احمد گوهری، تنها خرید این تیم در نقل و انتقالات زمستانی باشد.

پایان تلخ سناریوی رامین

رامین رضاییان قرار بود پس از 5 سال دوری، دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد. پرسپولیسی‌ها برای جذب او، پیشنهادی 200 هزار دلاری به الدحیل دادند که با موافقت این باشگاه همراه بود. طبق آخرین اخبار، به نظر می‌ رسید رضاییان فاصله چندانی با پرسپولیس نداشته باشد. توقف در مذاکرات او با الدحیل، ماجرا را عوض کرد. الدحیل و رضاییان، بر سر مطالبات او به توافق نرسیدند و ماجرای فسخ قرارداد این بازیکن، متوقف شد. با این شرایط، سرنوشت رضاییان برای نیم فصل دوم مشخص نیست. او قراردادی سنگین با الدحیل دارد و باید با این باشگاه، به توافق برسد. در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ایران دیگر امکان حضورش در پرسپولیس وجود نخواهد داشت.

رضاییان قبل از حضور در پرسپولیس، به تیم ملی دعوت می‌شد اما با پیراهن این تیم توانست به ترکیب اصلی ایران برسد. از زمان حضور دراگان اسکوچیچ، رضاییان جایی در لیست تیم ملی ندارد و قصد داشت با حضور در پرسپولیس، دوباره بتواند در جام جهانی به میدان برود. صادق محرمی مدافع راست ثابت اسکوچیچ، عملکردی پر فراز و نشیب در بازی‌های انتخابی جام جهانی داشته و با اخراج مقابل امارات، تیم ملی را به دردسر انداخت. رضاییان امیدوار بود با درخشش در پرسپولیس و فشار افکار عمومی، اسکوچیچ دوباره مجبور به دعوت از او به تیم ملی شود. اتفاقی که حداقل در این پنجره، احتمال رخ دادن آن بعید به نظر می‌رسد.

بلیت کنسل شد

دو بازیکن خارجی پرسپولیس که قرار بود جمعه در ایران باشند هم، فعلا از لیست این تیم خارج شدند. ابتدا، وینگر آسیایی پرسپولیس بخاطر توافق نکردن دو باشگاه نتوانست به ایران بیاید. بعد از او، نوبت مهاجم برزیلی شد که سرنوشت مشابهی را تجربه کند. بازیکنی که پرسپولیسی‌ها، امید زیادی به او داشتند و نامش را هم برای جلوگیری از ورود واسطه‌ها، مخفی کرده بودند. باشگاه این بازیکن، در آخرین مذاکرات تصمیم گرفت رقم رضایتنامه او را بالا ببرد.

اتفاقی که برای پرسپولیس خوشایند نبود و آن‌ها، حاضر نشدند رقم جدید را پرداخت کنند. باشگاه بازیکن برزیلی هم حاضر نیست با رقمی که قبلا توافق شده بود، این بازیکن را به پرسپولیس بدهد. همین موضوع، پرونده مهاجم برزیلی را بست. او هم تحت قرارداد باشگاه است و با پایان نقل و انتقالات ایران، دیگر نمی‌تواند به پرسپولیس اضافه شود. با این شرایط، پرسپولیسی‌ها در آخرین روزهای نقل و انتقالات، برای جذب بازیکنان مد نظر گل‌محمدی باید منتظر یک معجزه بزرگ باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی