|

سهیل مهدی به پیشنهاد سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد!

سهیل مهدی، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: به پیشنهاد گل‌محمدی احترام می‌گذارم، اما ما تابع نظرات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

سهیل مهدی درمورد پیشنهاد یحیی گل‌محمدی برای تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به پیشنهاد وی احترام می‌گذارم، اما چون برنامه مسابقات را اعلام کرده‌ایم، برای موارد بهداشتی تابع نظرات ستاد مقابله با کرونا هستیم. اگر موردی به ما تذکر داده شود به دیده منت می‌پذیریم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از افکارنیوز؛ وی ادامه داد: درمورد شرایط تیم پرسپولیس هم امیدوارم همه سلامتی کامل داشته باشند. گل ‌محمدی عزیز ما است و از پیشنهاد وی تشکر می‌کنم، اما چون برنامه را اعلام کرده‌ایم تا زمانی که ابلاغ جدیدی به ما نشود برنامه خود را اجرا می‌کنیم.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر درخصوص پروتکل‌های مربوط به امیکرون، گفت: پروتکل‌های امیکرون را کمیته پزشکی فدراسیون بازبینی کرده  است. آخرین دستاوری‌های فیفا و AFC را هم گرفته‌ایم که ان شالله آنها را هم به باشگاه‌ها ابلاغ می‌کنیم.

مهدی در پاسخ به این سوال که امروز تماشاگران زیادی در ورزشگاه حاضر بودند، عنوان کرد: کنترل علاقمندان به فوتبال کمی سخت شده است. خوشبختانه تنش زیادی را شاهد نبودیم. باشگاه‌ها مهمان‌هایی داشتند که در ورزشگاه حاضر بودند. ان شالله کرونا جمع شود و سکوها پر از تماشاگر شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی