|

رامین رضائیان از پرسپولیس دور شد؛ دست بسته یحیی در نقل و انتقالات!

شب گذشته خبری منتشر شد کا الدحیل اجازه جدایی رضائیان را نداده و رامین مجبور است تا پایان فصل در قطر بماند.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که قرمزها در خط‌حمله با مشکل کمبود بازیکن کارآمد مواجه هستند و پیش‌بینی می‌شد یک یا دو مهاجم در اولویت خریدهای زمستانی این تیم قرار بگیرد خبر رسیده که جدی‌ترین گزینه رامین رضاییان است!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ یکی از نقاط محل بحث پرسپولیس در سال‌های اخیر سمت راست خط‌دفاعی بود، پستی که مهدی شیری معمولا در آن بازی کرده و خیلی‌ها معتقد بودند و هستند که باید گزینه مطمئن‌تری جای او بازی کند.

گل‌محمدی که در برخی مسابقات از سیامک نعمتی در این پست استفاده کرد با خرید دو بازیکن تاجیک که هر دو متخصص بازی در سمت راست (دفاع و هافبک) هستند سعی کرد ضعف تیمش را در این نقطه پوشش دهد.

در شرایطی که قرمزها در خط‌حمله با مشکل کمبود بازیکن کارآمد مواجه هستند و پیش‌بینی می‌شد یک یا دو مهاجم در اولویت خریدهای زمستانی این تیم قرار بگیرد خبر رسیده که جدی‌ترین گزینه رامین رضاییان است! بازیکنی که او هم در سمت راست بازی می‌کند و مثل نعمتی و بازیکنان تاجیک می‌تواند هم مدافع راست باشد و هم هافبک راست. البته شب گذشته خبری منتشر شد کا الدحیل اجازه جدایی رضائیان را نداده و رامین مجبور است تا پایان فصل در قطر بماند.

حال باید دید یحیی چه در سر دارد و با این ترافیک در سمت راست تیمش چه خواهد کرد. برخی می‌گویند احتمال جدایی شیری وجود دارد، چراکه دو تیم لیگ برتری برای جذب او با پرسپولیسی‌ها وارد مذاکره شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی