|

سرپرست سابق پرسپولیس از یحیی گل محمدی حمایت کرد

سرپرست پیشین پرسپولیس از یحیی گل محمدی حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که نیمی از مشکلات مدنظر یحیی گل محمدی در زمان مدیریت مجید صدری رخ داده و صدری در جایگاه سرپرست پرسپولیس با پرداخت تنها 20 درصد از مطالبات بازیکنان و کادرفنی باعث اعتراض و اعتصاب گسترده یحیی و شاگردانش شده، در اقدامی جالب از یحیی در توییتر حمایت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی روز قبل در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم صراحتا تاکید کرد به او بی احترامی شده چرا که طی 6 - 7 ماه اخیر مدیریت باشگاه به او و شاگردانش فقط وعده داده و اقدامی برای حل مشکلات مالی آن ها نداشته است.

جالب اینجاست به جز مسائل مالی، سرمربی جوان پرسپولیس یکی دیگر از دلایل استعفای خود را وضعیت وخیم چمن ورزشگاه کاظمی تلقی کرد که طی هفته ها و ماه های گذشته به آن رسیدگی نشده است. اتفاقاتی که اگر در زمان مدیریت چند ماهه صدری به آن رسیدگی می شد، شاید پرسپولیس این روزها با وضعیت مناسب تری به تمرینات خود ادامه می دادند. کنار هم قرار دادن گلایه های یحیی گل محمدی مشخص می کند بسیاری از مشکلات مالی و سخت افزاری مورد نظر او مربوط به زمان مدیریت صدری بوده است.

اما با وجود تمام این اتفاقات، مجید صدری در کمال تعجب با انتشار یک توییت از یحیی گل محمدی دلجویی کرد. اقدامی از سوی مجید صدری که در نوع خود باعث حیرت بسیاری از کارشناسان حوزه پرسپولیس شده است.

photo_2022-01-29_13-57-23

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی