|

بازیکنانی که شاید قرمز پوش شوند؛ بررسی گزینه های نقل و انتقالاتی پرسپولیس

استعفای گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، نقل و انتقالات این تیم را هم تحت تاثیر قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان بعد از حضور در باشگاه چند وعده مهم داد که ازجمله وعده‌های او می‌توان به حل مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم اشاره کرد.

 

به گزارش «شایانیوز»؛ بازیکنان پرسپولیس در انتظار حل مشکلات مالی هستند و البته رفتن یحیی گل‌محمدی هم شرایط را پیچیده کرده است.

رامین یک گام تا پرسپولیسی شدن

آخرین خبر‌های دریافتی حکایت از آن دارد رامین رضاییان قرار است هفته آینده راهی تهران شده و در صورتی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شده باشد، قراردادی دو ساله را با پرسپولیس امضا کند.

رضاییان که به‌شکل قرضی از الدحیل به السیلیه پیوسته بود، با جدایی از السیلیه در‌حال مذاکره با مدیران باشگاه الدحیل است تا بتواند با بهترین توافق مالی از این تیم جدا شود. برهمین اساس خبر‌های طرفداری حکایت از آن دارد مدافع سابق پرسپولیس که از محبوبیت خاصی بین هواداران برخوردار است، در گفتگویی که با یحیی گل محمدی انجام داده قول داده برای هفته آینده راهی تهران شده و با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.

باید منتظر بود و دید بالاخره بین باشگاه پرسپولیس و رامین رضاییان درنهایت قراردادی امضا خواهد شد یا نه و اگر طرفین به توافق برسند تکلیف بازیکنی، چون مهدی شیری چه خواهد شد.

البته بعد از استعفای امروز یحیی گل محمدی شرایط کمی پیچیده به نظر می‌رسد و باید دید در نهایت رامین پای میز مذاکره با پرسپولیس می‌نشیند یا نه.

مهاجم خارجی در تیررس یحیی

گویا یک مهاجم خارجی در تیررس یحیی قرار گرفته که ۷۰۰ هزار دلار قیمت دارد و باید دید مسئولان پرسپولیس برای این خواسته گل‌محمدی چه اقداماتی انجام خواهند داد. از علی علیپور و شروین بزرگ هم به‌عنوان گزینه‌های داخلی نام برده می‌شود. جذب بابایی و علیپور به هیچ عنوان ساده نخواهد بود ولی جذب بزرگ از صنعت‌نفت می‌تواند کار آسان‌تری برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس همچنین روی علیرضا کوشکی، بازیکن پیکان هم نظر دارد.

سعید صادقی

وینگر ۲۷ ساله گل گهر تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل اول لیگ برتر یاد می شود. مجتبی جباری و علی کریمی دو پیشکسوت محبوب سرخابی ها، سعید را در تیم ۵ نفره مورد نظرشان برای نیم فصل اول قرار دادند. صادقی مشتری های لیگ برتری دیگری نیز دارد. استقلال و سپاهان از جمله تیم های هوادار صادقی هستند.

تیکدری

پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب مهدی تیکدری، مدافع راست تیم گل گهرسیرجان است. اینکه اصلا پرسپولیس نیاز به مدافع راست در این مقطع زمانی داشته باشد یا نه مسئله‌ای است، ولی اینکه چرا باید پرسپولیس به مهدی تیکدری فکر کند در نوع خودش عجیب است. مهدی تیکدری با وجود آنکه چندان بازیکن شناخته شده‌ای نیست، ولی گران قیمت‌ترین بازیکن این روز‌ها فوتبال ایران محسوب می‌شود.

او فصل گذشته در تراکتور بازی می‌کرد، ولی باشگاه گل گهر سیرجان برای خرید این بازیکن ۱۱ میلیارد تومان به باشگاه تراکتور پرداخت تا رضایتنامه اش را بگیرد! از طرفی شایعه شده که رقم قرارداد تیکدری با خود گل گهری‌ها هم رقمی نزدیک به ۹ میلیاردتومان است که همین موضوع باعث شده تا یک مدافع راست به تنهایی نزدیک به ۲۰ میلیاردتومان برای گل گهر هزینه بردارد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها