|

به امباپه گفتم به رئال مادرید برود!

زلاتان، فوق ستاره 40 ساله تیم میلان فاش کرد به کیلیان امباپه توصیه کرده راهی رئال مادرید شود.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و اخبار حاکی از توافق این بازیکن با رئال مادرید برای انتقالی رایگان در فصل تابستان است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ زلاتان، ستاره باتجربه و سوئدی روسونری مدعی شد اخیرا مکالمه ای با کیلیان امباپه داشته و به او گفته اگر در چنین موقعیتی قرار داشت، به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت می داد.

زلاتان گفت: "فقط خود کیلیان امباپه می تواند به این سوال پاسخ دهد. تصمیم گیری در مورد آینده بستگی به این دارد که او چه می خواهد و چه فکری با خود می کند. اگر من جای مدیران پاری سن ژرمن بودم، سعی می کردم امباپه را حفظ کنم. البته در نهایت این خود بازیکن است در مورد آینده تصمیم می گیرد.

پاری سن ژرمن می خواهد او را حفظ کند و این بدیهی است، اما آیا او می‌خواهد بماند؟ من فکر می‌کنم باشگاه‌های دیگری هم هستند که او را می‌خواهند. اگر سرمربی تیمی بوده و علاقه ای به جذب امباپه نداشته باشید، یعنی دچار اشتباه شده اید. امباپه از من در مورد آینده سوال کرد و من به این بازیکن گفتم که اگر به جای تو بودم، به رئال مادرید می رفتم.

من این فرصت را داشتم که برای تیم های متفاوت، در کشورهای مختلف و در کنار قهرمانان فراوانی بازی کنم و اینگونه نکات فراوانی یاد گرفته و رشد کردم. بازی در خانه در کل دوران حرفه ای راحت تر است، اما اگر چمدان خود را ببندید و به تیم های دیگر بروید، ماجراجویی جدیدی را آغاز کرده اید."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی