|

رئال مادرید سال 2022 ترسناک است؛ 3 فوق ستاره در رادار فلورنتینو پرز!

رئال مادرید برنامه های خود برای فصل بعد را مشخص کرده و می خواهد با کامل‌ترین تیم، برای اولین بار بعد از جدایی رونالدو همه جام ها را ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

سال 2022 برای رئال با یک جام شروع شد. رئال با برتری 2-0 بر بیلبائو توانست فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود در حالی که همچنان در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نزدیک به شش ماه تا پایان فصل زمانی باقی مانده ولی سران باشگاه برنامه ریزی برای فصل بعد را هفته هاست که شروع کرده اند. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال ماه گذشته در جریان یک نشست خبری تایید کرد که برنامه ها برای فصل 23-2022 از حالا مشخص است و این در باشگاهی به بزرگی رئال مادرید یک امر طبیعی محسوب می شود.

ورودی و 5 خروجی قطعی

چند بازیکن به عنوان بازیکن آزاد مهمترین گزینه های رئال برای تقویت تیم هستند. کیلیان امباپه، پل پوگبا وفرانک کسیه(یکی از بین این دو) و آنتونیو رودیگر که در پایان فصل قراردادشان با پی اس جی، منچستر، میلان و چلسی به اتمام خواهد رسید احتمالا به رئال ملحق می شوند. جدایی 5 بازیکن از رئال را نیز باید قطعی دانست.

گرت بیل، مارسلو و ایسکو با اتمام قرارداد از رئال خواهند رفت ضمن اینکه خسوس وایه خو و ماریانو علی رغم اینکه هنوز یک سال و نیم از قراردادشان باقیمانده، در فهرست خروجی قرار دارند و باشگاه به دنبال قطع همکاری با آنهاست.

رئال برای تقویت خود مشخصا روی بازیکنانی دست گذاشته که قراردادشان به اتمام می رسد و نیاز به هزینه هنگفت برای جذب شان نیست. مثلث خط حمله رئال فصل بعد وینیسیوس، کریم بنزما و کیلیان امباپه خواهد بود و این سه را بازیکنانی چون رودریگو، مارکو آسنسیو و لوکا یوویچ به عنوان ذخیره همراهی خواهند کرد ضمن اینکه رئال مادرید اگر شانس جذب ارلینگ هالند را نیز پیدا کند، یوویچ و هازارد را در فهرست خروج قرار خواهد داد. قرارداد هالند با دورتموند تا 2024 اعتبار دارد ولی او همین تابستان با بند خرید 75 میلیون یورویی قصد جدایی دارد. گفته می شود رئال مادرید، سیتی و بارسا شانس های جدی جذب او هستند.

تمدید قراردادها

با وجود اینکه بسیاری معتقدند رئال نیاز به یک مدافع راست جدید دارد ولی کارلتو همچنان روی دنی کارواخال و لوکاس واسکز حساب می کند. کارواخال در دو فصل اخیر بیشتر درگیر مصدومیت ها بوده ولی در غیاب او لوکاس و نیز ناچو به خوبی کار کرده اند. همه این بازیکنان نیز اخیرا قراردادشان را تا 2025 تمدید کرده اند.

همچنین هدف سران باشگاه تمدید قرارداد با تونی کروس، لوکا مودریج و کریم بنزماست. کروس و بنزما تا 2024 و کروس نیز حداقل تا 2023 تمدید خواهند کرد.

بازگشت قرضی ها

تیبو کورتوا، داوید آلابا، ناچو، کاسیمیرو، والورده، کاماوینگا، فرلاند مندی نیز بازیکنانی هستند که ماندن شان برای فصل بعد قطعی به نظر می رسد؛ ضمن اینکه از قرضی های رئال براهیم دیاز و کوبو در اردوی پیش فصل حاضر خواهند بود تا شرایط شان بررسی شود.

احتمال تمدید قرارداد قرضی و حتی انتقال دائمی هر دو نیز وجود دارد. آندره لونین گلر اوکراینی رئال نیز شانس برای انتقال قرضی به تیم دیگر دارد و سران رئال همچنین اگر پیشنهاد خوبی برای دنی سبایوس برسد، با فروش او مخالفتی نخواهند داشت.

رئال مادرید خیز برای تمامی جام ها را هدف قرار داده و معتقد است با این مجموعه و برای اولین بار پس از جدایی رونالدو، سرانجام تیمی در حد قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها