|

امروز در تقویم فوتبال ایران ثبت می شود؛ شروعی تاریخی برای دختران فوتبالیست

شاگردان مریم ایراندوست پس از بدرقه باشکوهی که در ایران داشتند فردا باید در هند اولین دیدار خود، به مصاف میزبان رقابت ها بروند.

لینک کوتاه کپی شد

این اولین حضور بانوان ایرانی ها در جام ملت های آسیا است و دختران ایرانی در حال ورود به جغرافیای حرفه ای های این ورزش هستند و در این بین توقعات خیلی نباید از شاگردان ایراندوست بالا باشد چرا که این تازه شروع روندی است که باید ادامه دار باشد و بانوان ایرانی باید روز به روز مدارج پیشرفت و ترقی در عرصه بین المللی را طی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از اولین حضور تیم ملی بانوان در رقابت های جام ملت های آسیا سال ها بعد هم ردیف اتفاقاتی مثل اولین حضور مردان ایرانی در رقابت های جام جهانی یاد می شود و این اتفاق تاریخی باید به فال نیک گرفته شود.

دختران ایرانی با رعایت حجاب خود قطعا در کانون توجهات رسانه های خارجی قرار خواهند گرفت و به عنوان تیم ویژه این رقابت ها به آن ها نگاه می شود.

مرحله گروهی این رقابت ها فردا آغاز و مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات روز یک‌ شنبه ۱۰ بهمن، نیمه نهایی ۱۴ بهمن و دیدار فینال روز یکشنبه ۱۷ بهمن برگزار می شود. این مسابقات در شهرهای بمبئی، بمبئی نو و پونای هند انجام می‌شود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی