|

راهکار استقلال برای تعویق انداختن زمان سربازی مرادمند و یزدانی

این روزها بحث سرباز شدن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی حسابی داع است و گمانه زنی ها درباره رفتن آنها به سربازی در همه جا پیچیده است.

لینک کوتاه کپی شد

با این وجود هم مرادمند و هم یزدانی بدون گرفتن هر گونه معافیت تحصیلی و غیر تحصیلی هم می توانند و این امکان را دارند که زمان اعزام خودشان به سربازی را تا پایان لیگ به تعویق بیاندازند.

به گزارش «شایانیوز» فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات در گفتگویی تصویری با برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرده بود این امکان برای بازیکنان سرباز استقلال وجود دارد که بازهم تاریخ اعزام به سربازی را عقب بیاندازند و مجوز های لازم را اخذ کنند:«برگ اعزام به خدمت مانند گواهی تحصیلی یکی از مجوزهاست که پلیس + 10 آن را تأیید می کند و مانند کارت پایان خدمت است. بازیکن تا لحظه اعزام مجوز بازی دارد و حتی روی کارت بازی نیز تأکید ددلاین می گذاریم که آن بازیکن تا این تاریخ مجوز بازی دارد و برای سیاوش یزدانی و حسین مرادمند 30 بهمن 1400 آخرین روز مجوز آنهاست مگر اینکه تاریخ اعزام آنها توسط منشأ صدور گواهی حوزه نظام وظیفه تمدید شود.»

حالا باشگاه استقلال در تلاش است تا مشکل سربازی یزدانی و مرادمند را حل کند. با حکم کمیته انضباطی در واکنش به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان فعلا پرونده جنجالی سرباز بودن مدافعان استقلال بسته شده است و همان طور که در خبرها نیز آمده، تاریخ اعزام این بازیکنان اول اسفند امسال است. ولی باشگاه استقلال می خواهد با تمدید زمان اعزام این بازیکنان، آنها را تا پایان لیگ بیست و یکم در اختیار داشته باشد تا از ابتدای فصل بعد برای سپری کردن خدمت سربازی راهی یک تیم نظامی شوند.

البته اگر مرادمند به تیم ملی دعوت شود یا بتواند معافیت کفالت بگیرد مشکل سربازی اش حل خواهد شد و تنها راه یزدانی برای تعویق طولانی مدت سربازی قبول شدن در رشته دکتری و گرفتن معافیت تحصیلی است. در غیر این صورت شاید بتواند فقط تا پایان فصل و برای چند ماه دیگر این موضوع را عقب بیاندازد و پس از آن راهی جز رفتن به خدمت نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی