|

شوک به استقلالی ها؛ سیاوش یزدانی از اول اسفند سرباز است!

کمیته انضباطی اعلام کرد که تاریخ اعزام سیاوش یزدانی به خدمت وظیفه عمومی اول اسفند 1400 است

لینک کوتاه کپی شد

براساس حکم کمیته انضباطی سیاوش یزدانی فعلا سرباز نیست اما به زودی مشمول اعزام به خدمت وظیفه خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، لیگ بیست‌و‌یکم را بیش از این که بتوان لیگ فوتبالی دانست باید لیگ قضایی بدانیم. در این لیگ بیشتر اتفاقات فوتبالی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف رقم خورد و تیم‌ها بیش از این که در داخل زمین به دنبال پیکار باهم باشند در حال پیگیری پرونده‌هایشان در کمیته‌های مختلف هستند. رتبه‌های فعلی جدول رده‌بندی تا حدود زیادی تاثیرگرفته از حکم پرونده گل‌گهرسیرجان است و در نهایت هم شاید همین حکم در مشخص شدن قهرمان تاثیرگذار باشد. 

آخرین پرونده‌ای که قرار بود به آن رسیدگی شود مشمول بودن سیاوش یزدانی مدافع آبی‌ها بود. این بحثی است که فولادی‌ها برای اولین بار بحث آن را آغاز کرده با طرح این سوال از سازمان لیگ که آیا محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی سرباز هستند یا نه، این ابهام را مطرح کردند. در ادامه هم آلومینیوم اراک از یزدانی به دلیل حضور غیرقانونی در میدان شکایت کرد. کمیته انضباطی در جواب این شکایت امروز اعلام کرد که تاریخ اعزام این بازیکن به خدمت وظیفه عمومی اول اسفند 1400 است که در نتیجه حکم برائت بازیکن و باشگاه استقلال صادر می‌شود. 

استقلال در این فصل چند بار مورد شکایت واقع شده که هر بار توانسته پیروز از میدان خارج شود. بعد از شکایت نساجی این بار شکایت آلومینیومی‌ها هم به ثمرنرسید و البته شکایت آنها مقابل گل‌گهر مورد قبول واقع شد تا تیم فرهاد مجیدی علاوه بر داخل میدان در نبردهای قضایی هم پیروز باشد و بتواند با پیروزی در هر دو میدان قهرمانی نیم‌فصل را به دست بیاورد.

حکم برائت استقلال البته علاوه بر این که خبر خوبی برای استقلالی‌هاست اما یک خبر بد هم برای آنها دارد. سیاوش یزدانی این فصل ستون دفاعی آبی‌ها و یکی از بهترین بازیکنان نیم‌فصل اول بوده است. خبر مشمول شدن او از اول اسفند خبری است که هواداران را بابت نیم‌فصل دوم حسابی نگران خواهد کرد. در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد احتمالا یزدانی مجبور است برای گذراندن سربازی به یک تیم نظامی برود و قطعا این اتفاقی نیست که استقلال و هوادارانش به راحتی با آن کنار بیایند. فرهاد مجیدی هم با از دست دادن ستاره تیمش با مشکل بزرگی در خط حمله مواجه خواهد شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها