|

مدیران پرسپولیس با دیدن لیست بدهی ها شوکه شدند!

هفته پیش و بلافاصله بعد از استعفای صدری از سرپرستی پرسپولیس، وزیر تصمیم گرفت تا اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه را بعد از 5 ماه معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که در اولین جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره و یکی از معاونین باشگاه پرسپولیس برگزار شده تا آنها در جریان شرایط مالی و رقم بدهی‌ها قرار بگیرند، پس از اتمام گزارش ارائه شده توسط معاون این باشگاه، اعضای هیات مدیره و در راس آن رضا درویش و بیژن ذوالفقارنسب، شوکه شده و چند بار از فرد مورد نظر بابت این گزارش نکاتی را می‌پرسند تا از صحت و سقم آن اطمینان پیدا کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ گفته می‌شود حتی محمد علیپور و مسجدی که پیش از این در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور داشتند ، در جریان ریز این بدهی‌ها و وضعیت مالی باشگاه نبودند و آنها هم به مانند مدیرعامل و رئیس هیات مدیره پرسپولیس، از لیست بدهی‌ها متعجب می شوند.

پیش از این رضا درویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی نیز از شنیدن رقم قرارداد رادو و مبلغی که این باشگاه در صورت فسخ باید به او بپردازد متعجب شده بود اما در آن مقطع گفته بود حتما در صورت حضور در باشگاه پرسپولیس، پلن مالی برای حل آن ارائه خواهد کرد.

در حالی که هر روز به رقم بدهی های پرسپولیس در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و فیفا اضافه می شود و امروز هم حکم محکومیت این باشگاه در پرونده شکایت 5 میلیارد و پانصد میلیون ریالی مهدی شریفی منتشر شد، باید دید که تیم مدیریتی جدید پرسپولیس چه برنامه‌ای برای حل این مشکلات دارند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها