|

گل محمدی در جام حذفی طلسم می شکند؟

پرسپولیس یحیی گل محمدی به دنبال برد برابر ذوب آهن در دیدار امروز جام حذفی است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس امروز در حالی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی باید بازی دشواری مقابل ذوب‌آهن را برگزار کند که یحیی گل محمدی در پرسپولیس در جام حذفی حضور موفقی نداشته و تا به امروز هنوز هیچ تیمی از لیگ برتر را در مسابقات جام حذفی شکست نداده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یحیی گل محمدی که تا پیش از آغاز دور دوم مربیگری‌اش در پرسپولیس، تنها افتخاراتش را در جام‌حذفی به‌دست آورده و در این جام بسیار موفق بود، هنوز نتوانسته این موفقیت را در پرسپولیس تکرار کند. او 2 بار موفق شد تیم ذوب‌آهن را در سال‌های 94 و 95 به‌عنوان قهرمانی جام‌حذفی برساند و در ادامه نیز موفق به فتح سوپرجام شد. درخشش گل‌محمدی در تورنمنت حذفی باعث شد او عنوان متخصص جام‌حذفی را از آن خود کند اما این مربی جوان در بازگشت به پرسپولیس اگرچه موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد اما عملکرد موفقیت‌آمیزی در بازی‌های حذفی نداشته است.

یحیی در فصل اول بازگشت دوباره اش به پرسپولیس، تیم را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی از گابریل کالدرون تحویل گرفت و همان جا در ضربات پنالتی مقابل استقلال مغلوب شد. گل‌محمدی فصل گذشته هم بعد از برتری برابر دو تیم دسته دومی مس نوین کرمان و شاهین بندر عامری، بار دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی به استقلال رسید و عجیب این که باز هم در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شد و از دور مسابقات کنار رفت.

حالا در سومین فصل حضور گل‌محمدی در پرسپولیس، سرخ ها بعد از غلبه بر ویستا توربین، باید امروز در اصفهان مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کنند. باید دید یحیی گل‌محمدی می تواند برای اولین بار تیمی از لیگ برتر را شکست دهد و این طلسم را بشکند یا نه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی