|

دو خارجی استقلال‌ خیلی تفاوت دارند!

در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و یکم، دفاع راست تیم وایله دانمارک، تیمی که عزت اللهی در آن بود، به استقلال پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

وین یامگا پس از پایان هفته اول لیگ برتر جاری و بعد از مسابقه استقلال مقابل هوادار به تهران آمد و پس از ۴۸ ساعت، با دریافت برگه آی تی سی، به بازی دوم استقلال مقابل ذوب‌آهن رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ فرهاد مجیدی با تغییر پست این بازیکن از دفاع به حمله او را به عنوان مهاجم نوک در دیدار تیمش مقابل نماینده اصفهان در فولادشهر به زمین فرستاد تا علاوه بر طرفداران تیمش مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن را هم غافلگیر کند.

در نهایت هم با دو گلی که کوین یامگا در آن دیدار به ثمر رساند دو بر صفر سه امتیاز شیرین را به جمع امتیازاتش اضافه کرد. یامگا که از سال ۲۰۱۵ فوتبال خود را به شکل رسمی و در سن ۱۹ سالگی در سری C فوتبال ایتالیا با عضویت در تیم سینا آغاز کرد تا امروز در تیم‌های مختلفی فوتبال بازی کرده، اما هرگز به موفقیتی که امروز در استقلال به دست آورده نرسیده بود.

او در همان سال اول فوتبالش در سری C توانست در ۲۵ بازی چهار گل در سری C ایتالیا بزند و فصل بعد در همان دسته به تیم آرتسو بپیوندد. او در تیم آرتسو نیز در ۲۹ بازی حضور داشت و فقط سه گل زد.

یامگا در همه این سال‌ها و به رغم حضور در سری B فوتبال ایتالیا، دسته دوم فوتبال فرانسه (لوشامپیونه۲)، لیگ برتر پرتغال و باشگاه وایله دانمارک هرگز درخششی که امروز در استقلال داشته را به دست نیاورده بود.

یامگا در حال حاضر با سه پاس گل، ۷ گل زده و گرفتن یک پنالتی برای استقلال مؤثرترین بازیکن این تیم در نیم فصل اول شناخته شده و آمار قابل توجهی از خودش در این تیم بر جای گذاشته است.

قرار داد او با استقلال ۳۰۰ هزار دلار عنوان شده که البته این مبلغ با همه آپشن‌های در نظر گرفته شده محاسبه شده است. عددی که با دلار ۲۷هزار تومانی معادل ۸میلیارد تومان می‌شود و در قیاس با ژستد که ۱۸۰ هزار دلار بیشتر (۴۸۰هزار دلار معادل ۱۳ میلیارد – با آپشن‌ها) دریافت می‌کند، به رغم دریافت ۵ میلیارد کمتر از هموطنش، عملکردی به مراتب بهتر برای استقلال داشته است.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها