|

یک تیم انگلیسی و یک تیم بلژیکی به دنبال جذب صیادمنش

تیم بعدی اللهیار صیادمنش به سوژه رسانه های ترکیه ای تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

وب سایت A Spor در مطلبی مدعی شد که باشگاه هال سیتی به دنبال جذب این بازیکن ایرانی است. این رسانه نوشت: اللهیار صیادمنش که فصل گذشته پس از انتقال به صورت قرضی از فنرباغچه به زوریا همه را تحت تاثیر قرار داد، همچنان جزو نام هایی است که نمی توان او را در دستور کار نقل و انتقالات قرار نداد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این وب سایت در ادامه نوشته است: در حالی که انتظار می رفت این مهاجم جوان که قرارداد قرضی او در ژانویه به پایان رسیده بود به فنرباغچه بازگردد، تیم اندرلخت بلژیک و هال سیتی انگلیس برای جذب او پا به میدان رقابت گذاشته اند.

روزنامه میلی یت ترکیه نیز با انتشار خبر علاقه مالک ترک باشگاه هال سیتی به مهاجم تیم ملی ایران نوشت: آجون ایلیجاجی می خواهد ستاره فنرباغچه را به هال سیتی منتقل کند. مالک جدید هال سیتی قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه تحرکات زیادی در بازار داشته باشد. هدف آخر ایلیجاجی از فنرباغچه است.

این روزنامه در ادامه نوشت: آجون ایلیجاجی که هال سیتی یکی از تیم های چمپیونشیپ انگلیس را خریداری کرده، شروع به برداشتن گام های مهمی در این انتقال کرده است. ایلیجاجی آرزوی جذب  ستاره جوانی دارد که فنرباغچه از او انتظار زیادی دارد.

صفحه توئیتری هال سیتی نیوز نیز با انتشار این خبر نوشت: ظاهراً هال سیتی به جذب اللهیار صیادمنش مهاجم جوان فنرباغچه علاقه مند است که اخیراً در زمان حضور قرضی در زوریا لوهانسک 12 گل به ثمر رساند.

در همین رابطه نیز یک صفحه خبری فنرباغچه از رد شدن پیشنهادات اللهیار خبر داده است. این صفحه نوشت که علی کوچ تاجر ترک و رئیس باشگاه فنرباغچه تمامی پیشنهادات برای جذب اللهیار صیادمنش را رد کرده است. پیشنهاداتی که بین 5 تا 6 میلیون یورو ارزش داشته اند.

به هر شکل باید دید بالاخره آینده مهاجم جوان تیم ملی در چه تیمی رقم خواهد خورد. او با درخشش در لباس زوریا لوهانسک، توجهات را به سمت خودش جلب کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها