|

درگیری ستاره های سابق لیورپول و منچستریونایتد بر سر رونالدو!

جدال لفظی کاراگر و اورا بر سر عملکرد رونالدو، ستاره منچستریونایتد، همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جیمی کاراگر که پیش از این یکی از ستاره‌های خط دفاعی لیورپول بود ماه گذشته میلادی به دلیل اظهاراتی که درباره کریستیانو رونالدو مطرح کرده بود از سوی پاتریس اورا با انتقاداتی روبرو شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کاراگر که حالا به عنوان یکی از کارشناسان شبکه اسکای اسپورت فعالیت می‌کند در اواخر ماه نوامبر درباره عملکرد رونالدو در ترکیب یونایتد با روی کین بحث کرده بود.

او پس از تساوی 1-1 برابر چلسی درباره بازیکنان اضافه شده به ترکیب یونایتد در تابستان امسال گفت:« شما دوم شده بودید و با خرید رونالدو در 36 سالگی قرار نیست در چهار سال آینده قهرمان لیگ شوید. اگر کسی را در 36 سالگی جذب می‌کنید باید برای نتیجه‌گیری فوری باشد. اگر واران را که چهار قهرمانی اروپا در کارنامه دارید جذب می‌کنید باید بلافاصله  نتیجه‌گیری کنید. آیا آنها به قهرمانی در لیگ نزدیک شده‌اند؟»

این اظهارات باعث ناراحتی پاتریس اورا شد و این بازیکن سابق شیاطین سرخ از کاراگر خواست که پایش را از حدش فراتر نگذارد.

اورا ماه گذشته میلادی به آمازون گفت:« صحبت‌های زیادی درباره رونالدو مطرح می‌شود و من واقعا این موضوع را درک نمی‌کنم. بعضی بازیکنان مانند جیمی کاراگر 775 بازی انجام داده‌اند اما رونالدو 801 گل زده است اما این افراد باز هم به خود اجازه صحبت درباره او را می‌دهند. گاهی فکر می‌کنم که مردم باید حدشان را بدانند و این نفرت را درک نمی‌کنم. بعضی از آنها صبح بیدار می‌شوند و می‌خواهند درباره رونالدو صحبت کنند.»

پس از شکست 0-1 شب گذشته یونایتد برابر ولوز که با حضور 90 دقیقه‌ای و کامل کریستیانو رونالدو همراه بود، کاراگر بار دیگر این درگیری لفظی را ادامه داده و در توییترش نوشت:« بار دیگر از حدودم خارج شدم!»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها