|

دعوت از پدیده ۱۸ ساله و عراقی منچستریونایتد برای بازی با تیم ملی ایران!

سرمربی عراق برای دیدار برابر ایران چند بازیکن دو رگه از جمله هافبک تیم منچستریونایتد را دعوت خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

«محمد عماد» مسئول رسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق در گفتگو با سایت «کوره» خبر داد که لیست این تیم برای بازی با ایران در چند روز آینده اعلام می‌شود و گروه بزرگی از بازیکنان دو رگه و شاغل در اروپا دعوت خواهند شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر؛ به گفته محمد عماد، از برجسته‌ترین بازیکنانی که دعوت می‌شوند می‌توان به «امیر العماری»، «زیدان اقبال» و «علی الحمادی» اشاره کرد. همچنین «احمد یاسین» که در لیگ سوئد بازی می‌کند به خاطر نمایش‌های خوب اخیر خود در لیست اولیه عراق قرار خواهد گرفت.

اردوی تیم ملی عراق از ۱۷ ژانویه آغاز می‌شود و این تیم خود را آماده دیدار با ایران و سپس لبنان می‌کند. «پتروویچ» سرمربی عراق بعد از پایان اردویی که در بغداد برگزار می‌شود، اسامی بازیکنانش را اعلام می‌کند تا راهی تهران شود.

زیدان اقبال هافبک ۱۸ ساله تیم منچستریونایتد است که در لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال این باشگاه قرار دارد. او سابقه بازی برای تیم زیر ۲۳ سال عراق را هم در کارنامه دارد.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۷ بهمن در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران میزبان عراق است و در صورت کسب پیروزی، بدون توجه به نتایج سایر مسابقاتش راهی جام جهانی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها