|

تیرک دروازه دلیل حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا؟

بحث حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا باعث افشا شدن ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا از فوتبال ایران شده است.

لینک کوتاه کپی شد

فوتبال ایران در بعضی از باشگاه‌ها راه زیادی تا حرفه‌ای شدن و رسیدن به استانداردهای سطح بالا و مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین، هشدار اخیر AFC به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر و تعیین مهلت برای انجام دفاع با ارسال مستندات و مدارک باعث شده تا بخشی از ایرادات کنفدراسیون آسیا از امکانات و شرایط فوتبال کشورمان افشا شود.

مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس که در نامه‌های اخیر AFC به آن اشاره شده است شامل مالکیت مشترک، بدهی‌های کلان مالیاتی، پرونده‌های بدهی و دولتی بودن این باشگاه‌ها است.

در کنار این ایرادات می‌توان به صدها مشکل ریز و درشت دیگری از فوتبال ایران و امکانات و زیر ساختها اشاره کرد که به نظر می‌رسد با استانداردهای کسب مجوز حرفه‌ای فاصله دارد. گفته می شود در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال ارسال شده ۴۷۱ صفحه ایراد به باشگاه پرسپولیس و ۴۲۰ صفحه ایراد از باشگاه استقلال گرفته شده است.

داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای در روزهای گذشته گفته بود که ایرادات دامنه گسترده‌ای دارد و حتی شامل حمام و سونا ورزشگاه‌ها، قیمت پایین بلیت‌ها و ... هم می‌شود.

امروز هم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم به یکی دیگر از ایرادات AFC اشاره کرد و گفت: در استادیوم آزادی یکی از مواردی که اشکال گرفته بودند، این بود که تیر دروازه‌های رزرو ورزشگاه کجا هستند؛ در حالی که ما اصلاً تیر دروازه رزرو نداشتیم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها