|

10+1 نکته جذاب از تقابل پرسپولیس با هوادار عنایتی!

پرسپولیس و هوادار در دیداری از هفته نهم به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در شرایطی که یک امتیاز با صدر جدول فاصله دارد در هفته نهم میزبان هوادار است. این بازی روز پنجشنبه هجدهم آذر ماه از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

فوتبال 360 به بهانه این تقابل، 11 نکته مهم از این مسابقه را مرور کرده:

1- پرسپولیس با 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول است. این تیم در صورت پیروزی می‌تواند به صدر جدول صعود کند. با شکست پرسپولیس ممکن است این تیم تا رتبه هفتم سقوط کند.

2- هوادار با 5 امتیاز پانزدهم است. این تیم با پیروزی در این مسابقه از منطقه خطر فاصله گرفته و می‌تواند تا رتبه دوازدهم بالا بیاید. هوادار در صورتیکه این بازی را واگذار کند امکان دارد در رتبه آخر جدول قرار گیرد.

3- این اولین جدال پرسپولیس و هوادار در تاریخ لیگ برتر است. هوادار چهل و پنجمین حریف پرسپولیس در ادوار مسابقات است.

4- پرسپولیس در 15 بازی قبلی خانگی خود به 14 پیروزی دست یافته است. سرخپوشان در 20 بازی قبلی به عنوان میزبان باختی نداشتند.

5- پرسپولیس بعد از آنکه در 5 مسابقه پیاپی موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد در حال حاضر 3 بازی است که گلی دریافت نکرده است. 

6- هوادار در 7 بازی موفق به گلزنی نشده و از این نظر بدترین تیم لیگ است. پدیده تنها تیمی است که هوادار برابر آن گل زده است.

7- پرسپولیس تنها تیم لیگ است که در تمام دیدارهای خانگی دروازه حریفان را باز کرده است. نساجی، گل‌گهر، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت تیم‌هایی هستند که میهمان پرسپولیس بودند.

8- هوادار در هر 4 بازی خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر شکست خورده است. استقلال، مس رفسنجان، سپاهان و فولاد حریفان هوادار بودند.

9- غلامرضا عنایتی به عنوان مربی یک‌بار با پرسپولیس دیدار داشته که در آن مسابقه مغلوب شد. عنایتی در زمان بازیگری برابر پرسپولیس 5 بار پیروز شد. 8 بازی مغلوب شد و 10 دیدار هم به تساوی انجامید.

10- روح‌الله باقری، محمد قاضی، صائب محبی و محمد ستاری بازیکنان هوادار هستند که شاگرد یحیی گل‌محمدی بودند. 

11- علی صفایی داور این بازی خواهد بود که علی اکبر نوری و میرمحمد داودزاده او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. صفایی در این فصل ۳ داوری داشته که مهم‌ترین آن در دیدار گل‌گهر با استقلال بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی