|

استقلال با پیکان به صدر می رسد؟

فرهاد مجیدی و تیمش تا اینجای کار 10 امتیاز از دست داده اند، اما فاصله‌ زیادی با صدر جدول ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

پنج تساوی پیاپی چاره‌ای جز بردن پیکان پیش روی فرهاد مجیدی و شاگردانش نگذاشته به خصوص آنکه معمولا از هفته هشتم به بعد لیگ، تقریبا جدول به سه بخش مدعیان، متوسط‌ها و نامزدهای سقوط تقسیم می‌شود و چه بسا دیگر امتیاز از دست دادن تیم‌های مدعی همچون استقلال تبعاتی بیش از فاصله دو امتیازی این تیم با صدر جدول داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ فرهاد مجیدی در کوارتر اول لیگ بیست و یکم هنوز نتوانسته امضای خود را پای استقلال بگذارد. تیم او هنوز به سبک مشخصی از نظر نوع بازی نرسیده و در این میان ترکیب ثابت با تغییرات کم و حتی سیستم ثابت و غالبی برای آرایش بازیکنان در زمین نیز انتخاب نشده. شاید این تغییرات به سبک مربیگری مجیدی و فلسفه مربیگری او ارتباط داده شود آن هم در صورتی که بتوان مجیدی در دسته‌ی مربیانی قرار داد که اعتقاد به ثبات در ترکیب و سیستم ندارند.

اما آنچه مجیدی در این فصل از این نظر در استقلال پیاده کرده با آنچه او در انتخاب سیستم و ترکیب ثابت در فصل قبل دنبال کرد تفاوت دارد و بنابراین نمی‌توان گفت که تغییرات زیاد در نوع بازی و ترکیب استقلال انتخاب اول مجیدی بوده و او قصد دارد با همین فلسفه ادامه دهد. چه بسا او همچنان به دنبال یافتن بهترین سیستم و ترکیب است و هنوز به این جمع‌بندی نرسیده و شاید بتوان دلایل افت و خیزهای استقلال در بازی‌هایش را به این موضوع ربط داد؛ اینکه استقلال در برخی از این هشت بازی اخیر مالکانه و موقعیت‌ساز بازی کرده و در برخی بازی‌ها از این روند دور شده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها