|

استقلالی که پرسپولیس را به دردسر می اندازد!

عنایتی قبل تر در قامت سرمربی سیاه‌جامگان برابر پرسپولیس قرار گرفته بود و این تیم را حسابی به دردسر انداخته بود.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ هفدهم یادآور خاطرات تلخی برای فوتبال دوستان مشهدی و رضا عنایتی است. او در شرایطی که تازه از مستطیل سبز خداحافظی کرده بود برای نجات تیم شهرش دست به کار شده و روش دفاعی را در دستور کار خود قرار داد اما در ۱۴ بازی ۹ باخت و ۴ مساوی و تنها یک برد به دست آورد تا روزهای تلخی را در ابتدای کار مربیگری‌اش تجربه کرده باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ عنایتی برای تقابل با تیم روی فرم برانکو که برای دبل قهرمانی آماده بود چینشی دفاعی انجام داد و در مشهد نود دقیقه پرسپولیس را متوقف کرد اما در دقیقه نودم تلاش ویژه سیامک نعمتی، پاس خوب امیری و ضربه تمام کننده علیپور کار شاگردان این سرمربی جوان را یک سره کرد. از آن تقابل تنها سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری و سیامک نعمتی در پرسپولیس باقی مانده‌اند.

عنایتی حالا با تیمی مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند که با تلاش‌های خودش آن را لیگ برتری کرده و برای خارج کردن آن از بحران باید از بازی مقابل پرسپولیس با امتیاز بیرون بیاید. هوادار پنج شکست را تجربه کرده اما در هربازی میل گلزنی بالایی داشته و مدعیانی چون سپاهان و استقلال به سختی موفق به شکست دادن آن شده‌اند. عنایتی برای جبران باخت دقیقه نودی‌اش به پرسپولیس در لیگ هفدهم، برنامه‌ریزی کرده و با توجه به بازی‌های قبلی هوادار پیشبینی می‌شود این تیم به دفاع صرف مقابل پرسپولیس رو نیاورد و باید دید اولین تقابل تیم های پرسپولیس و هوادار با چه نتیجه‌ای پایان خواهد یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها