|

دلیل دلخوری سید جلال از یحیی لو رفت!

نیمکت نشینی کاپیتان پرسپولیس در سه دیدار گذشته، باعث دلخوری این بازیکن شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پنج گل خورده در پنج هفته ابتدایی لیگ، کادرفنی پرسپولیس را بر آن  داشت که تغییراتی در خط دفاع تیم خود انجام دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ تغییراتی که به نیمکت نشینی سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه پرسپولیس  منجر شد. نیمکت نشینی کاپیتان، برای سرخپوشان خوش یمن بود و آنها در هفته ششم، اولین کلین شیت خود را در لیگ بیست و یکم ثبت کردند و همین موضوع باعث شد که سید جلال  حسینی در هفته های بعدی هم از ترکیب دور بماند. پس از نیمکت نشینی حسینی، اطرافیان این بازیکن تلاش کردند تا دوری او را از ترکیب پرسپولیس، به مصدومیت ارتباط دهند. موضوعی که با توجه به عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس و البته نیمکت نشینی حسینی در فصل قبل، بعید به نظر می‌رسد. 

شنیده ها حکایت از آن دارد که سید جلال با وجود رفع مصدومیت و بازگشت به تمرینات تیمی، در هفته نهم، مقابل هوادار هم جایی در ترکیب پرسپولیس ندارد و همین موضوع باعث ناراحتی او شده است. 

لیگ بیست و یکم احتمالا آخرین فصل حضور سید جلال حسینی، یکی از بهترین های پرسپولیس در دهه اخیر، باشد. به همین دلیل او به دنبال فرصتی است تا مثل فصول گذشته یکی از ارکان مهم موفقیت پرسپولیس باشد و با خاطره خوب فصل را به پایان برساند.

حال باید دید یحیی گل محمدی که به ترکیب ایده آل خود در قلب دفاع پرسپولیس رسیده است، برای بازی دادن به سید جلال ۴۰ ساله،  دست به تغییر در ترکیب تیمش خواهد زد یا اینکه با همان زوج فرجی و نعمتی فصل را ادامه خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها