|

احتمال نیمکت نشینی ستاره پرسپولیس در بازی با هوادار

ممکن است مهدی ترابی در دیدار با هوادار در ترکیب اصلی نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنانی که هنوز در فصل جدید نتوانسته عملکرد خوبش در فصل های گذشته را تکرار کند، مهدی ترابی است. هافبک - مهاجم دونده و سرعتی که در فصل های اخیر بی تردید یکی از عوامل موفقیت و قهرمانی های پیاپی سرخ ها بوده اما در فصل جدید هنوز نتوانسته شرایط خوبش را پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ شاید در ابتدا بازی ندادن به او در بازیهای ملی را می شد بهانه خوبی برای این وضعیت تلقی کرد اما در حال حاضر که اردوی تیم ملی نیز تشکیل نمی شود، ترابی هنوز شرایط خوب گذشته را پیدا نکرده است.

در این میان نظریه ای وجود دارد مبنی بر این که فیکس بودن در هر شرایطی باعث شده ترابی به این باور برسد گل محمدی در هر وضعیتی به او میدان می دهد تا نفراتی چون علی شجاعی و سیامک نعمتی روی نیمکت بنشینند. موضوعی که البته نمی توان به آن پاسخ دقیقی داد و جز گل محمدی هیچ کس نمی تواند پاسخگوی این ابهام باشد که چرا برخی از بازیکنان در هر وضعیتی در ترکیب حضور دارند تا بازیکنانی چون علی شجاعی، سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل روی نیمکت بنشینند و بازیکنی چون رضا دهقانی هم پس از هفته چهارم تیم را ترک کند.

همین موضوعات باعث شده شایعاتی پیرامون نیمکت نشینی مهدی ترابی و یکی دو بازیکن دیگر در بازی بعد مقابل هوادار شنیده شود. از این رو باید دید درنهایت در بازی روز پنجشنبه شاهد حضور بازیکنان پرانگیزه نیمکت نشین در ترکیب اصلی خواهیم بود یا یحیی همچنان روی سیستم و نفرات همیشگی اش تاکید خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    اصلا مهدی ترابی سه کارتس و واس بازی با هوادار محرومه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها