|

یحیی و فرهاد باید فکری به حال انتقاد ها بکنند!

پس از دربی 97، بسیاری از کارشناسان انتقادات فنی زیادی را از فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی به عمل آوردند.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که پیش‌بینی می‌شد نمایش ضعیف دو تیم پرسپولیس و استقلال از نظر فنی تا حدی تحت الشعاع مسائل حاشیه‌ای و ماجرای پنالتی قرار گرفت اما بهرحال بسیاری از کارشناسان و اهل فن عملکرد فنی دو تیم و کادر فنی آن ها را زیر سوال بردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ حتی اگر فیلم بازی را دوباره و بدون هیجان تماشا کنید به خوبی متوجه می شوید که بسیاری از انتقادات هم درست بوده و در واقع پرسپولیس و استقلال در روزی که فشاری هم روی آنها وجود نداشت و خبری از تماشاگران نبود، اصلاً نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به جرأت می‌توان گفت هیچ کدام از دو تیم موقعیت گل جدی هم روی دروازه حریف خلق نکردند.

 با گذشت چند روز از دربی تا حدی از حجم انتقادات کاسته شده اما به نظر می رسد یحیی و فرهاد باید از فرصتی که در هفته نهم به آنها داده می‌شود استفاده کرده و خود را از یکسری انتقادات تبرئه کنند.

 این هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تیم هوادار بازی دارد که امسال اصلاً نتایج خوبی نگرفته و همچنان در حال و هوای لیگ دسته اول به سر می برد. استقلال هم در خانه پیکان بازی می کند و باید به سریال تساوی های پی در پی و اعصاب خرد کن خود پایان دهد. طبعا اگر مجیدی و گل محمدی در این بازی‌ها نتیجه بگیرند هواداران دو تیم دربی را فراموش خواهند کرد و به آینده امیدوار می شوند. پرسپولیس و استقلال از نظر جدولی شرایط بدی ندارند و حتی می‌توانند بعد از بازی‌های همین هفته جای گل‌گهر را در صدر جدول بگیرند.

پرسپولیس ۱۵ امتیازی است و در صورت بردن هوادار ۱۸ امتیازی می‌شود و استقلال هم  ۱۴ امتیاز دارد و اگر پیکان را ببرد، می‌تواند به وضعیت خود در جدول رده بندی تا حد زیادی سر و سامان دهد اما نکته مهم این است که مجیدی و گل محمدی بتوانند بازی های شان را ببرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها