|

گله سید‌جلال حسینی از مسئولان بعد از دربی!

با تلاش آقای مجید صدری ۱۵ درصد قراردادها پرداخت شد. امیدوارم به او کمک شود. متأسفانه به همه مدیران باشگاه‌ها به جز مدیر پرسپولیس کمک می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

سید جلال حسینی ابراز امیدواری کرد که به سرپرست پرسپولیس هم به مانند دیگر مدیران باشگاه‌ها کمک شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، کاپیتان مصدوم سرخپوشان که به دلیل مصدومیت در دربی ۹۷ غایب بود، درباره این بازی اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم اما شرایط طوری رقم خورد که بازی مساوی شد.

وی ادامه داد:‌ متأسفانه عده‌ای حرف‌هایی می‌زنند و قبل از بازی، آن را حساس می‌کنند. آنقدر فشار را زیاد می‌کنند که بازیکنان نمی‌توانند خودشان باشند. با این وجود باز هم روی هم رفته بازی بدی به عنوان دربی نبود. مهمتر از همه چیز جای تماشاگران خالی بود و امیدواریم هرچه زودتر برگردند.

مدافع با تجربه پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی می‌تواند برای تیم بازی کند، خاطرنشان کرد:‌ روز به روز بهتر می‌شوم. هم زانویم درد می‌کرد و هم کمی سرما خورده بودم. ان‌شاءالله از این هفته به تیم اضافه می‌شوم.

کاپیتان سرخپوشان در مورد اینکه قبل از دربی ۱۵ درصد از حقوق بازیکنان به حساب آنها واریز شد، بیان داشت: با تلاش آقای مجید صدری ۱۵ درصد قراردادها پرداخت شد. امیدوارم به او کمک شود. متأسفانه به همه مدیران باشگاه‌ها به جز مدیر پرسپولیس کمک می‌شود.

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس همچنان در دو امتیازی صدر جدول قرار دارد، تصریح کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. بعد از چند سال موفقیت و جدایی برخی بازیکنان شرایط هر سال برای ما سخت‌تر می‌شود، اما بچه‌ها روز به روز تلاش می‌کنند تا بازی‌های بهتر و قوی‌تری را انجام بدهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها