|

طلسم سیاه پرسپولیس بلاخره شکست!

بعد از 6 بازی تمام (پنج بازی در لیگ برتر و یک بازی لیگ قهرمانان آسیا) پرسپولیس در بازی برابر نفت آبادان گل نخورد

لینک کوتاه کپی شد
1

بعد از 6 بازی تمام (پنج بازی در لیگ برتر و یک بازی لیگ قهرمانان آسیا) پرسپولیس در بازی برابر نفت آبادان گل نخورد تا طلسم سیاه این تیم شکسته شود...

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، پرسپولیس که در 5 دوره گذشته لیگ به طور میانگین با فاصله ای بسیار از سایر تیم ها بهترین خط دفاعی را داشت، در شش بازی اخیر خود در مسابقات مختلف 8 گل دریافت کرده بود.

پرسپولیس برابر الهلال عربستان 3-0 باخت، برابر فولاد 3-1 برنده شد، نساجی را 2-1 برد، برابر آلومنیوم اراک با حساب 1-0  بازنده شد و در 2 بازی متوالی برابر مس رفسنجان و گل گهر سیرجان 1-1 متوقف شد.

برابر تیم نفت آبادان، پرسپولیس نه تنها گلی دریافت نکرد و 1-0 برنده شد بلکه می توانست در صورت عدم اشتباهات داور مسابقه، صاحب 2 گل بیشتر شود، در این بازی پرسپولیس گل درستی زد که داور نادیده گرفت و یک پنالتی هم برای پرسپولیس سوخته شد و داور نه تنها برای پرسپولیس پنالتی نگرفت که یک کارت زرد به مهدی ترابی داد، مردی که پنالتی روی او اتفاق افتاده بود.

به هر حال سبک بازی پرسپولیس نسبت به بازیهای دیگر این تیم متفاوت بود و برای طرفداران سرخپوش این امیدواری ایجاد شده است که پرسپولیس بتواند در بازیهای آتی خود نتایج موفقی بگیرد و به صدر جدول مسابقات فوتبال لیگ کشور برگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها