|

کالدرون در حال تلافی کردن است!

به نظر می رسد گابریل کالدرون از برخورد های زمان مدیریت انصاری فرد با او بسیار عصابی است.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس به حدی به خاطر رفتارهای مدیران پیشین این باشگاه نارحت است که در برخی مواقع که می تواند با باشگاه همکاری کند، از این اقدام سر باز می زند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بدهی کالدرون به خاطر مشکلات نقل‌ و انتقال پول، هنوز به صورت تمام و کمال به حساب او ننشسته و بنا بر اظهارات مجید صدری دو بار پول برگشت خورده است. در این میان باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد تا کالدرون را راضی کند که حسابی در یکی از کشورهای منطقه معرفی کند تا کار انتقال پول راحت‌تر انجام شود اما کالدرون همکاری لازم را انجام نداد.

از قرار معلوم سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس از رفتارهای محمد حسن انصاری‌فرد و مدیران وقت باشگاه بسیار نارحت است و به همین خاطر حاضر نشده برای دریافت مطالباتش همکاری لازم را با پرسپولیس انجام دهد. در دوره انصاری‌فرد با وجود این که کالدرون فرصت ۱۰ روزه‌ای (بیش از آنچه در قراردادش نوشته شده بود) به پرسپولیس داد تا ۱۲۵ هزار دلار طلبش از قسط اول را دریافت کند اما چکی به او داده شد که بعدا مشخص شد اعتبار لازم را ندارد و همین امر هم به تشدید ناراحتی کالدرون از مدیران پرسپولیس دامن زد.

به هر روی تمام این مسائل دست به دست هم داده تا پرسپولیس همچنان با واریز پول به حساب کالدرون مشکل داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها