|

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی به هواداران اولتیماتوم داد!

مددی مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی به هواداران هشدار داد که در صورت عدم رعایت پروتکل ها، در ورزشگاه بسته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

در دیدار استقلال و نساجی به طلسم 22 ماه دوری تماشاگران از استادیوم ها پایان داده شود. هواداران دو تیم در این مسابقه جذاب و دیدنی موفق به حضور در ورزشگاه شدند که البته بی نظمی ها در برگزاری این دیدار بسیار زیاد بود و از نحوه بلیط فروشی گرفته تا زمان باز شدن در های استادیوم و نحوه استقرار تماشاگران، همگی باعث انتقادهای زیادی از مسئولین برگزار کننده این دیدار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در گفتگو با خبرگزاری مهر اعلام کرده که بازگشت تماشاگران به ورزشگاه و چگونگی حضور آنها در دیدار جمعه شب آسیب شناسی شده و قرار است بر اساس نتایج آن، دیدارهای پیش رو از حیث حضور تماشاگران مدیریت شود. وی در عین حال تاکید دارد که دستورالعمل‌های مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها بایستی منسجم‌تر شود تا خدای ناکرده با شیوع دوباره و خیزش کرونا شاهد بسته شدن دوباره در ورزشگاه‌ها به روی آنها نباشیم.

وی در واکنش به اینکه «بی نظمی حضور تماشاگران در دیدار جمعه شب از باز شدن درها و هجوم یکباره آنها شروع شد. مسئولیت برقراری نظم در این مرحله با چه نهادی بود؟» گفت:  ما نیازمند همکاری و تعامل جدی تماشاگران در این شرایط خاص کرونایی هستیم. به طور کلی مسئولیت تامین امنیت مسابقه و تماشاگران در روز بازی با یگان محترم ویژه نیروی انتظامی است که انصافاً همچون گذشته آنها تلاش لازم را در این زمینه داشتند و به وظایف خویش عمل کردند و من هم از نزدیک شاهد زحمات آنها بودم اما همانگونه که عرض کردم مسئله اینجاست که خود تماشاگران بایستی همکاری لازم را در این شرایط سخت کرونایی داشته باشند.

به گفته مددی مجری بلیت فروشی الکترونیکی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی اقدام به فروش بلیت کرد اما متاسفانه برخی تماشاگران به جای نشستن روی صندلی مختص به خود - بر اساس شماره - بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در یک مکان تجمع کردند و به همین دلیل بخش زیادی از ورزشگاه خالی بود و همه تماشاگران در یک قسمت دیده می‌شدند.

وی در پاسخ به اینکه «نباید در این زمینه و برای مستقر شدن تماشاگران روی صندلی خود نظارتی صورت می‌گرفت؟»، گفت: این مسئله نیاز به فرهنگ سازی دارد و همه مسئولان و متصدیان باید در آن دخیل باشند اما مسئله مهم‌تر این است که خود تماشاگران هم باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

مددی می‌گوید تماشاگران از درب ورودی تا گیت به درستی شناسایی نشدند. مجری بلیت فروشی الکترونیکی متعهد شده برای دیدار پرسپولیس این موارد مدنظر باشد.

همچنین قرار بر این بود تماشاگران با ماسک در ورزشگاه مستقر شوند اما این موضوع از طرف آنها به کل نادیده گرفته شد.

مددی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شاهد حضور مستمر تماشاگران در ورزشگاه باشیم باید تدابیر سختگیرانه‌تری در رابطه با حضور آنها در زمان شیوع ویروس کرونا اتخاذ شود،می‌گوید: به اعتقاد بنده ستاد برگزاری مسابقات یعنی سازمان لیگ بایستی ابلاغ لازم را به باشگاه‌ها داشته باشد و موضوع از طریق فرهنگ سازی حضور هوادار در ورزشگاه‌ها، توسط کانون هواداران به طرفداران تبیین و اعلام شود.

در نهایت سرپرست مجموعه ورزشی آزادی حرفهایش را با یک هشدار به پایان برده است: اگر پروتکل‌های مورد نظر توسط تماشاگران در دیدارهای فوتبال رعایت نشود، قطعاً با خیزش دوباره کرونا خیلی زود شاهد بسته شدن دوباره در ورزشگاه‌ها به سوی آنها خواهیم بود. بنابراین مسئولیت این موضوع فقط برعهده مسئولان برگزاری نیست و تماشاگران هم باید ضمن رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها