|

فرهاد مجیدی تایید کند ستاره به ترکیب برمیگردد!

مجیدی می خواهد در ترکیب استقلال در بازی هفته پنجم مقابل نساجی از روزبه چشمی استفاده کند . روزبه در این دو هفته تعطیلی به آمادگی مطلوبی…

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال تهران که در پایان هفته چهارم صدرنشین این مسابقات شد، در هفته پنجم در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است و این بازی در حالی برگزار می شود که هیچیک از دو تیم در بازی گذشته خود پیروز نشده بودند. آبی پوشان در شیراز مقابل فجر شهید سپاسی با نتیجه یک – یک متوقف شدند و نساجی در خانه اش مغلوب صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ استقلال در دو هفته‌ای که مسابقات تعطیل بود، تنها سیاوش یزدانی را به دلیل همراهی تیم ملی در اختیار نداشت و تمرینات این تیم با حضور حد اکثری نفرات دنبال شد تا مجیدی شرایط خوبی را برای تیمش مهیا کند.

روزبه چشمی ستاره سابق آبی پوشان که بعد از یک فصل دوری از این تیم و حضور در لیگ برتر بار دیگر به تیم سابقش پیوسته و در ۴ هفته ابتدایی فرصت چندانی برای به کار گرفته شدن پیدا نکرد، با استفاده از دو هفته تعطیلی لیگ برتر تمرینات بیشتری انجام داد و به شرایط بدنی بهتری رسیده است.

روزبه چشمی که قرار است در این فصل بیشتر در نقش هافبک میانی به کار گرفته شود، با نزدیک شدن به فرم ایده آل در یک قدمی حضور در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته است.

مجیدی برای پست هافبک دفاعی بازیکنانی مثل مهدی پور، نیک نفس، مهری، چشمی و حتی رضاوند را دارد که در ۴ بازی پیش بیشتر از زوج مهدی پور – رضاوند برای این پست استفاده کرد.

باتوجه به رسیدن چشمی به فرم مطلوب، باید دید مجیدی چه برنامه‌ای برای استفاده از این بازیکن دارد و آیا چشمی به زودی به ترکیب اصلی استقلال اضافه خواهد شد یا خیر.

آبی پوشان از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۸ آبان در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی می‌روند که این دیدار در چارچوب هفته پنجم برگزار می‌شود.

مهم ترین خبر های مربوط به استقلال را در این صفحه بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها