|

خرید‌های جدید پرسپولیس به درد می‌خورند؟

با احتساب نتایجی که پرسپولیس در این بازه زمانی به دست آورده، مشخصا کیفیت بازیکنان جدیدی که پرسپولیس خریده چندان بالا نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شکست پرسپولیس در اراک باعث شد تا این تیم فعلا از جمع مدعیان صدرنشین فاصله بگیرد و رقابت را به سپاهان و استقلال در این زمینه ببازد. اگرچه این اولین شکست پرسپولیس در این فصل بود و هنوز فرصت زیادی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده، ولی به نظر می‌رسد کیفیت خرید‌های جدید پرسپولیس، تبدیل به دغدغه مهمی شده است.

به گزارش «شایانیوز»، پرسپولیس برای فصل جدید، ۵ بازیکن تازه خریده که از این بین، ۳ نفر از آن‌ها فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست آورده، ولی تا به الان نتوانسته اند رضایت هواداران را جلب کنند: رضا اسدی، حامد پاکدل و رضا دهقانی به ترتیب بیشترین دقایق بازی را در ترکیب پرسپولیس در بین تازه وارد‌ها داشته اند. به غیر از این سه نفر، دو مدافع دیگر یعنی علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی هم خریداری شده اند که اولی دو سه دقیقه در خط دفاعی و دومی دو سه دقیقه در خط حمله (!) بازی کرده اند.

با احتساب همین خرید‌ها و البته نتایجی که پرسپولیس در این بازه زمانی به دست آورده، مشخصا کیفیت بازیکنان جدیدی که پرسپولیس خریده چندان بالا نیست. به طوری که حتی خود یحیی گل محمدی هم اعتقاد چندانی به ۴ نفر از آن‌ها ندارد و کمتر فرصت بازی در اختیارشان می‌گذارد. در این جمع، اما حساب رضا اسدی، هافبک جدید پرسپولیسی‌ها جدا است. او از زمانی که به پرسپولیس پیوسته در همه بازی‌های این تیم فیکس بازی کرده و دست بر قضا در دو دیداری که تیمش باخته یعنی چه بازی برابر الهلال و چه شکست برابر تراکتور، یکی از متهمان اصلی بوده است.

این موضوعی است که ابراهیم اسدی، هافبک سابق پرسپولیس در گفتگو با ایسنا به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: «رضا اسدی در بازی‌هایی که برای پرسپولیس بازی کرده شرایط آرمانی و ایده‌آل را به دست نیاورده است. او از نظر تکنیکی هم شریط خوبی نداشته است. بازیکنی که در خط هافبک پرسپولیس بازی می‌کند باید هم پاسور باشد هم شوت بزند و در درگیری‌های میان زمین موفق باشد، اما این روند را از اسدی ندیده‌ایم. در کنار اسدی، حامد پاکدل هم عملکرد خوبی نداشته است. خرید‌های جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند... به اعتقاد من خرید‌هایی که استقلال انجام داده نسبت به پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس باید بازیکنانی جذب کند که از شرایط خوبی برخوردار باشند و اهمیت و ارزش پرسپولیس را بدانند و متوجه باشند در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند. به نظر من خرید‌های تابستانی پرسپولیس ارزش آنچنانی نداشتند.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها