|

درخشش وریا غفوری

تنها اشتباه کاپیتان استقلال

وریا غفوری

کاپیتان استقلال علیرغم از دست دادن پنالتی تیمش برابر تراکتور، بازی چشم نوازی را مقابل دیدگان دراگان اسکوچیچ به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

وریا غفوری که مدت‌هاست از تیم ملی دور مانده و طی این مدت واکنش‌هایی نیز به این عدم دعوت نشان داده، در روزی که دراگان اسکوچیچ در استادیوم آزادی حضور داشت، در تلاش بود تا کیفیت بالای خود را به سرمربی تیم ملی نشان دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه کاپیتان استقلالی‌ها که در این بازی بارها با نفوذهای خود در صدد ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش بود، در دقیقه 67 موفق شد با سود بردن از تکنیک و تجربه خود یک پنالتی نیز از حریف بگیرد تا امیدوار باشد بدشانسی هفته اولش برابر تیم هوادار تهران را جبران کند. وریا که در هفته اول برابر تیم هوادار پنالتی تیمش را در تکرار از سوی داور از دست داده بود، اینبار موقعیت مناسبی داشت تا بار دیگر نام خود را به عنوان گلزن آبی‌ها برابر محمدرضا اخباری و تیم تراکتور مطرح کند که البته بار دیگر بدشانسی مانع از این اتفاق شد و پنالتی‌اش با برخورد به تیرک افقی از دست رفت.

وریا غفوری

کاپیتان استقلال طبق اعلام سایت آماری یازده در بازی برابر تراکتور با توجه به عملکردی که داشت، بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او با دریافت نمره 7.6 و 2 شوت و 4 دریبل موفق در کنار 2 تکل یکی از نفرات برجسته تیمش در این جدال محسوب می‌شد.

با این حال و علیرغم پنالتی‌ای که وریا غفوری در این بازی از دست داد، کیفیت فنی او در سمت راست دفاعی آبی‌ها کاملا مشهود بود تا او امیدوار باشد چشمان دراگان اسکوچیچ اینبار او را ببیند و شانس دعوت دوباره به تیم ملی را کسب کند. شاید عدم گل شدن این پنالتی یک سرنوشت شیرین برای او باشد تا شادی گل احتمالا کنایه‌آمیزی که در نظر داشت، شرایط را برای بازگشت به تیم ملی برای او کمرنگ نکند و دراگان با توجه به عملکردش در صدد شانس دوباره به او باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها