|

وضعیت قرمز؛ یک تیم در آستانه حذف از لیگ برتر

لیگ برتر

تیم پدیده در صورتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان هم در زمین حاضر نشود طبق آیین نامه مسابقات از جدول بازی های لیگ برتر کنار گذاشته می شود.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین بار این اتفاق برای تیم اتکا گلستان در دسته اول رخ داد. این تیم به دلیل غیبت در دو بازی از دور برگشت لیگ یک از جدول بازی ها کنار گذاشته شد و در ادامه تکاپوی مدیران این تیم برای بازگشت به جدول بازی ها بی فایده بود. طبق آیین نامه برگزاری  مسابقات، چناچه تیمی در دو بازی به صورت متوالی یا متناوب به صورت غیر موجه از حضور در زمین بازی خودداری کند از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود و به دو دسته پاییتر فرستاده خواهدشد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، بازیکنان تیم پدیده به دلیل اعتراض به وضعیت مالی باشگاه حاضر نشدند به رفسنجان سفر کنند و در این حالی بود که اعضای تیم مس و داوری برای برگزاری بازی وارد زمین شدند و همان طور که اسکوربرد استادیوم مس هم نشان داد در نهایت نتیجه این بازی از سوی کمیته انضباطی ۳-۰ به ضرر تیم پدیده اعلام خواهد شد چرا که اگر ادله تیم پدیده برای عدم حضور در زمین قانونی بود فدراسیون فوتبال این بازی را لغو می کرد.

در نهایت باید گفت مدیران باشگاه پدیده باید تا پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته سوم مشکلات تیم را حل کنند چرا که در غیر اینصورت اتفاقی رخ خواهد داد که برای فوتبال مشهد سنگین و حتی غیر قابل جبران خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها