|

گزارش روزنامه جام جم درباره اختلافات در اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران

خبرهای عجیبی از اردوی تیم ملی به بیرون مخابره شده.

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ در فاز نتیجه‌گیری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و همین نتایج خوب او باعث شده که حامیان خاص خودش را داشته باشد اما به همان اندازه که از مربی کروات به خاطر نتایجش با تیم ملی تعریف می‌شود، سبک بازی تیم ملی – به خصوص در دو دیدار مقابل امارات و کره جنوبی – از دید برخی کارشناسان، سوژه خوبی برای انتقاد از مربی‌ای شده که پیش از حضور در تیم ملی، هدایت صنعت نفت را به عهده داشت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، از طرف دیگر، اخباری غیررسمی درباره اختلاف چند بازیکن تیم ملی با اسکوچیچ منتشر شده بود که توئیت مهدی طارمی نشان به این اخبار دامن زد. در شرایطی که فدراسیون فوتبال به دنبال حل سوتفاهم بین طارمی و اسکوچیچ است، امروز روزنامه خبرورزشی به این نکته اشاره کرده که فدراسیون از سرمربی تیم ملی خواسته که پیگیر توئیت طارمی نباشد تا ماجرا پیش از این کش پیدا نکند. البته که برخی خبرها نشان می‌دهد که اسکوچیچ از دست طارمی ناراحت است و برخی هم حق را به اسکوچیچ می‌دهند چرا که او به هر حال سرمربی تیم ملی است.

در چنین شرایطی، گزارش امروز روزنامه جام جم نشان می‌دهد که طارمی تنها بازیکن تیم ملی نیست که با اسکوچیچ اختلاف دارد و چند بازیکن دیگر هم دل خوشی از مربی کروات ندارند. این روزنامه مدعی شده قبل از بازی کره یکی از لژیونرها که در ترکیب قرار نگرفته‌ بود، در رختکن حرف‌های تندی علیه اسکوچیچ به زبان می‌آورد و چند بازیکن نامی تیم با اسکوچیچ اختلافی زیرپوستی دارند. یکی از بازیکنان معتقد است رفتار او به ویژه در زمان تعویض‌ها توهین‌گونه است.

 این روزنامه نام چند بازیکن را هم مطرح کرده است. از مهدی قائدی گرفته تا کریم انصاری فرد.در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است:" مهدی قائدی شاکی است چرا در دقیقه ۸۹ بازی با کره به زمین رفت؟ کریم انصاری‌فرد دلخور است و می‌گوید احترام او حفظ نمی‌شود." البته همه اینها ادعاهایی است که این روزنامه مطرح کرده است.

نکته مهم گزارش روزنامه جام جم، بخش پایانی این گزارش است جایی که نویسنده مطلب این سوال را طرح کرده که آیا اتفاق بزرگی در راه است و آیا اسکوچیچ کم کم از تیم‌ملی فاصله می‌گیرد؟ در هر حال اسکوچیچ با گرفتن ۱۰ امتیاز از ۴ بازی باعث شده ایران در صدر جدول قرار بگیرد و فاصله گرفتن او از تیم ملی کار راحتی نیست ضمن آنکه او رکورد ۱۰ برد متوالی با تیم ملی را ثبت کرده است.

باید دید واکنش فدراسیون فوتبال و بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران به این اخبار چه خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها