|

سیاست جدید مدیرعامل استقلال در آستانه شروع لیگ

مصطفی آجورلو

یکی از مشکلات دائمی باشگاه استقلال در فصول گذشته مصاحبه‌های پر تعداد و کنترل نشده مدیران این باشگاه از صدر تا ذیل بوده.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از مشکلاتی دائمی باشگاه استقلال در فصول گذشته مصاحبه‌های پر تعداد و کنترل نشده مدیران این باشگاه از صدر تا ذیل بود به گونه‌ای که بسیاری از حواشی پیرامون استقلال از این محل به وجود می‌آمد، اما در دوره مدیریتی جدید ظاهراً تصمیم هئیت مدیره باشگاه استقلال این است که هیچ کسی خارج از چارچوب در خصوص مسائل مدیریتی باشگاه صحبت نکند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، تا قبل از تشکیل جلسه شب گذشته هیئت مدیره استقلال این مساله به صورت رسمی عنوان نشده بود، اما اعضای هیئت مدیره در جلسه شب گذشته خود به این جمع بندی رسیدند که هیچ کسی به صورت شخصی اقدام به اظهارنظر نکند و اگر موردی برای اطلاع رسانی بود از طریق سایت رسمی باشگاه این اتفاق رخ دهد.

اما نکته مهمی که در این میان تا به حال از توجه افکارعمومی دور مانده است سکوت فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال است، البته مجیدی در گذشته نیز زیاد مصاحبه نمی‌کرد، اما در برخی موارد با دعوت از خبرنگاران یا باز گذاشتن تمرین استقلال از این فرصت استفاده می‌کرد تا با مصاحبه برخی مشکلات خود را حل و فصل کند، اما در دوره مدیریتی جدید استقلال او نیز از انجام اظهارنظر پرهیز می‌کند.

شنیده می‌شود مدیرعامل باشگاه در جلسه با ارکان فنی و اجرایی باشگاه عنوان کرده مشکل بزرگ باشگاه استقلال این است که بیشتر از آنکه عمل شود، حرف زده شده و همین موضوع باعث نارضایتی هواداران شده به همین علت کسی در استقلال حرف نمی‌زند بلکه عمل می‌کند.

مدیرعامل استقلال برای آنکه فضای حاکم بر باشگاه را به خوبی کنترل کند، خودش تا به امروز هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌های گروهی انجام نداده و بعید است به این زودی حداقل تا زمان انتخاب کارگزار جدید اظهارنظری داشته باشد، به همین دلیل سایر ارکان باشگاه نیز از تکروی و انجام مصاحبه خودداری می‌کنند، چون یقین دارند ممکن است عواقب سختی در انتظار آن‌ها باشد.

اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال نیز شامل حال این موضوع شدند تا فرایند اطلاع رسانی باشگاه استقلال صرفاً از کانال رسمی باشگاه منتشر شود. شنیده می‌شود مدیرعامل باشگاه از فرهاد مجیدی خواسته است از قوانین سازمان لیگ پیروی کند و با حضور در تمام مصاحبه‌های قبل و بعد از بازی مقررات را رعایت کند تا باشگاه گرفتار حاشیه و تنش نشود، اتفاقی که در فصل گذشته به درستی از سوی مجیدی رعایت نمی‌شد.

حالا باید دید این فضا تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ادامه خواهد داشت یا با نخستین اتفاق غیر منتظره سیاست گذاری آجورلو با شکست رو به رو خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بابک ارسالی در

    خیلی علاقه دارین برای استقلال حاشیه درست کنید ؟ سردار آجرلو کارش رو خب بلده و اجازه حاشیه رو نمی ده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها