|

نتیجه نهایی بازی پرسپولیس - الهلال لیگ قهرمانان آسیا 24 مهر 1400

پرسپولیس - الهلال

پرسپولیس تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب مقابل الهلال به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض، به مصاف الهلال عربستان رفت. پرسپولیس و الهلال تا امروز 14 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که 4 برد سهم هر تیم بوده است. از این 14 بازی، 8 دیدار در لیگ قهرمانان برگزار شده که پرسپولیس فقط یکبار حریفش را شکست داده و الهلال، برنده سه بازی بوده است. در این بازی هم پرسپولیس مغلوب حریف پر ستاره اش شد و با نتیجه 3 بر 0 بازی را واگذار کرد

به گزارش «شایانیوز»، در دقیقه 27 بازی سالم الدوساری گل اول الهلال را به ثمر رساند سالم الدوساری در سمت چپ، پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و پس از یک حرکت در عرض با شوتی غیرقابل مهار دروازه لک را هدف گرفته و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 50 گومیس گل دوم الهلال را به ثمر رساند ماتیوس پریرا از سمت چپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با پاس در عرضی خطرناک توپ را به گومیس رساند که در دهانه دروازه منتظر بود. مهاجم فرانسوی الهلال کار سختی برای گل کل توپ نداشت و نتیجه را دو بر صفر کرد.

گومیس در دقیقه 50 دبل کرد و گل سوم را برای الهلال به ثمر رساند پریرا روی یک همکاری سریع و بی نقص با الدوساری با لک تک به تک شد. روی پاس هوشمندانه این بازیکن به گومیس، گل سوم الهلال به ثمر رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها