|

اولین بازیکن فیکس پرسپولیس مقابل الهلال مشخص شد

تیم پرسپولیس

با برگزاری کنفرانس خبری مشخص شد اولین بازیکنی که قرار است فیکس در ترکیب پرسپولیس بازی کند چه کسی است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس امشب به مصاف الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رود تا دیدار دشواری را تجربه کند. این بازی از آنجا که به میزبانی الهلال برگزار می‌شود روی کاغذ سخت‌تر از بقیه دیدار‌هایی است که شاگردان گل محمدی تا به حال داشته اند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، البته پرسپولیسی‌ها برای این بازی تدارکات ویژه‌ای درنظر گرفته اند و از مدت‌ها قبل تمرینات و بازی‌های دوستانه شان را پشت در‌های بسته برده اند تا الهلال را از این طریق سردرگم کنند. در واقع مهمترین نقشه‌ای که یحیی گل محمدی در این مدت برای الهلال داشته این بوده که سعی کند جزئیات ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس فاش نشود.

اگرچه درمورد ترکیب پرسپولیس این اواخر گمانه زنی‌های زیادی صورت گرفته، ولی الان به طور قطع می‌توان از امید عالیشاه به عنوان بازیکن فیکس پرسپولیس برابر الهلال نام برد. طبق قانونی که اخیرا وضع شده سرمربی تیم‌های مختلف برای بازی‌های رسمی که زیر نظر ارگان‌های مهم برگزار می‌شود موظف هستند در کنفرانس خبری از بازیکنی استفاده کنند که قرار است روز مسابقه او را در ترکیب اصلی بگذارند. پرسپولیس روز گذشته با امید عالیشاه در کنفرانس خبری حاضر شد و به همین دلیل به نظر می‌رسد او اولین بازیکن فیکس ترکیب پرسپولیس برای دیدار امروز است.

1035630_141

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها