|

قدوس و تعویض‌های عجیب سوژه حمله به اسکوچیچ

سامان قدوس

اولین تساوی دراگان اسکوچیچ با تیم ملی، سرمربی کروات را سوژه انتقادهای زیادی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

اگر چه اسکوچیچ در فاز نتیجه‌گیری، عالی عمل کرده، اما نمایش دیروز تیم او جلوی کره جنوبی – حداقل در نیمه اول – و اتفاقاتی که در این بازی رخ داد، باعث شد سوال‌های زیادی از سرمربی تیم ملی مطرح شود.

 سوال‌هایی که فعلا پاسخی برای آنها وجود ندارد.

قدوس:

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اولین سوالی که همه منتظر پاسخ اسکوچیچ به آن هستند، بازی ندادن به سامان قدوس است. بازیکنی که در کیفیت بالای بازی‌اش جای هیچ شکی وجود ندارد منتهی به دلایلی، در دو بازی قبلی تیم ملی، جایی در زمین نداشته است. بازیکن تیم برنتفورد، دیشب استوری‌ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که از دید برخی، واکنش او به نیمکت‌نشینی‌اش جلوی کره بوده و باید دید در روزی که در اکثر دقایق بازی، میانه میدان دست بازیکنان کره جنوبی بود، چرا اسکوچیچ از قدوس استفاده نکرد.

تعویض‌های عجیب:

اسکوچیچ که از وحید امیری در دفاع چپ استفاده کرده بود، بعد از گلی که تیم ملی دریافت کرد، نورافکن را به جای قلی‌زاده وارد میدان کرد تا امیری جلو برود. تعویضی که از دید برخی افراد تعویض چندان جالبی نبوده منتهی عجیب‌تر از ورود یک مدافع چپ به میدان، دو تعویضی بود که در دقیقه 90 بازی شکل گرفت و مهدی قائدی در آن دقیقه به جای سردار آزمون وارد میدان شد. در شرایطی که تیم ملی از بازی خانگی با کره، فقط 3 امتیاز را می‌خواست، استفاده از یک مهاجم جدید و تازه‌نفس، می‌توانست خیلی زودتر اتفاق بیفتد نه اینکه تازه دقیقه 90، اسکوچیچ به قائدی بازی دهد. ورود میلاد سرلک به جای احمد نوراللهی در دقیقه 90 هم یکی دیگر از تصمیمات عجیب اسکوچیچ در بازی دیروز بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها