|

گرایی در کنار عبدالرشید سعدالله اوف

محمدرضا گرایی

محمدرضا گرایی هم مثل عبدالرشید سعدالله‌اوف هم در المپیک و هم در رقابت‌های جهانی مدال طلا کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بین ۱۲ کشتی گیری که در مسابقات المپیک عنوان قهرمانی را به دست آوردند، تنها ۳ قهرمان در مسابقات جهانی شرکت کرده و از میان آن‌ها ۲ نفر دوباره قهرمان شدند. عبدالرشید سعدالله اوف در کشتی آزاد از روسیه و محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی از ایران ۲ کشتی گیری بودند که هم در المپیک و هم در رقابت‌های جهانی مدال طلا به دست آوردند. اما دیوید تیلور سومین قهرمان المپیک بود که در مسابقات جهانی نتوانست قهرمان شود و با شکست برابر حسن یزدانی قهرمانی را از دست داد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از طرفداری، 9 قهرمان طلایی دیگر از المپیک در مسابقات جهانی حضور پیدا نکردند، در این میان، زائور اوگویف از روسیه، تاکوتو اوتوگورو از ژاپن، زائوریک سیداکوف از روسیه، دیوید تیلور از آمریکا، عبدالرشید سعدالله اوف از روسیه و گیبل استیسون از آمریکا در کشتی آزاد المپیک طلا گرفتند و در مسابقات جهانی به جز عبدالرشید سعدالله اوف و تیلور هیچ کدام در مسابقات جهانی شرکت نکردند.

در مسابقات کشتی فرنگی هم در المپیک، لوییس اورتا از کوبا، محمدرضا گرایی از ایران، تامش لورینچ از مجارستان، ژان پلنویک از اوکراین، موسی اولویف از روسیه و میخایین لوپز از آمریکا قهرمان شدند، ولی در مسابقات جهانی تنها گرایی قهرمانی خود را تکرار کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها