|

بررسی جدی‌ترین حریف ایران

تیم ملی فوتبال کره جنوبی

تیم ملی کره‌جنوبی به غیر از سون هیونگ مین بازیکنان خطرناک دیگری هم دارد که باعث شده بتوان آنها را یک تیم کامل دانست.

لینک کوتاه کپی شد

10 برد متوالی تیم دراگان اسکوچیچ در یک طرف و برد مقابل کره جنوبی در طرف دیگر کارنامه این مربی کروات قرار دارد. خیلی از منتقدان تیم ملی که با وجود دورقمی‌شدن بردهای تیم اسکوچیچ به کادرفنی اعتقاد ندارند همه چیز را به بازی با  کره‌جنوبی واگذار کرده‌اند. دیداری که نتیجه آن می‌تواند متر و معیار مناسبی برای کیفیت تیم ملی ایران باشد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال360، بعد از تسلیم مربیان هلندی روی نیمکت عراق و امارات برابر اسکوچیچ حالت نوبت به پائولو بنتوی پرتغالی است که شانسش را جلوی تیم ملی ایران امتحان کند. او به همراه سون هیونگ مین و 10 بازیکن دیگرش برای قطع کردن نوار پیروزی‌های تیم ملی در ورزشگاه آزادی نقشه‌های زیادی کشیده‌اند.

طراحی از چپ

هونگ چول، دفاع چپ کره‌ای‌ها یک پاسور فوق‌العاده است. بازیکنی با بیش از 90 درصد پاس صحیح که باعث می‌شود تا بخشی از طراحی حملات کره از سوی او انجام شود. او همچنین روی ارسال کرنرها تبحر خاصی دارد و بیشتر کرنرهایش خطرناک است. در بازی با سوریه هونگ فقط 3 پاس اشتباه داد و این آمار نشان از دقت بالای این بازیکن دارد. هونگ چول با 9 بار رساندن توپ به داخل محوطه جریمه حریف بعد از سون هیونگ مین، خطرناک‌ترین بازیکن کره‌ای‌ها مقابل سوریه بود. گل پیروزی‌بخش کره روی ارسال ضربه ایستگاهی او برای تیم پائولو بنتو به دست آمد.

هافبک‌دفاعی‌های قلدر

اگرچه برای تعریف از کره بیشتر روی فاز هجومی این تیم زوم شده اما نباید از هافبک های دفاعی‌ قدرتمند این تیم غافل شد. دو هافبک دفاعی با توانایی‌های بالا در فاز دفاعی و هجومی. 18 دوئل موفق زمینی و هوایی آمار بسیار خوب جونگ وو یونگ، شماره 5 این تیم مقابل سوریه بوده است. بازیکنی که نه روی زمین و نه روی هوا اجازه هنرنمایی زیادی به مهاجمان سوریه نداد. او بعد از مدافع وسط تیمش بیشترین عملکرد دفاعی را در میدان داشت و سه خطا هم از بازیکنان حریف گرفت. دیگر هافبک دفاعی آنها هم یعنی هوانگ این بوئم هم شوتزن‌ترین بازیکنشان است.

گلزن به نیوکاسل

هوانگ هی چوان دیگر لژیونر معروف کره‌ای هاست که در تیم ولورهمپتون انگلیس بازی می‌کند. او در آخرین بازی تیمش مقابل نیوکاسل هر دو گل ولوز را زد و با روحیه‌ای بالا و در شرایط بسیار خوب برای بازی به ایران آمده است. بازیکن 25ساله‌ای که پیش از حضور در لیگ برتر انگلیس در لایپزیک حضور داشت و با تجربه بسیار بالا در بازی‌های بین‌المللی در خط حمله کره به میدان خواهد رفت. او در بازی با سوریه کمی بی‌دقت بود و توانست فقط یک شوت در چارچوب به نام خودش ثبت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها