|

نگاه متفاوت سایت کره‌ای به بازی با ایران

تیم ملی فوتبال کره جنوبی

در آستانه بازی ایران و کره جنوبی، رسانه‌های کره‌ای تاکید خاصی روی حساسیت این دیدار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی در تلاش است تا دیدار فردا را یک بازی عادی نشان دهد و فشار را از روی شاگردانش بردارد، رسانه‌های کره‌ای عقیده دارند که این بازی را نباید مثل سه دیدار قبلی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی دانست.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یو جی هو نویسنده سایت یونهاپ کره جنوبی نوشته است: بنتو بعد از پیروزی مقابل سوریه اعلام کرد که بازی با ایران اهمیت بیشتری به نسبت سه بازی قبلی تیمش ندارد و یک دیدار دیگر در مرحله انتخابی جام جهانی محسوب می‌شود منتهی خود بنتو هم می‌داند که دیدار با ایران یک بازی سخت و چالش مهمی برای و شاگردانش به حساب می‌آید.

یکی از نقاط قوت ایران، نفرات هجومی این تیم هستند و مدافعان کره‌ای باید به شکل ویژه‌ای مراقب سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش باشند. سه بازیکنی که در لیگهای اروپایی توپ می‌زنند.

نکته نگران کننده در آستانه این بازی شرایط برخی بازیکنان کلیدی تیم کره است. سون هیونگ مین که در دقایق آخر بازی با سوریه موفق به گلزنی شد، دچار مصدومیتی شده که پیش از این هم سراغ او آمده بود و اگر چه این بازیکن اعلام کرده مشکل خاصی ندارد اما باید به این نکته توجه کرد که او بعد از بازی مقابل عراق، دیدار با لبنان را از دست داد.

یکی از انتقادهایی که سرمربی تیم ملی کره توجهی به آن ندارد، نحوه استفاده از بازیکن سرشناسش به خصوص نفراتی است که برای بازیهای ملی، از اروپا به کره می‌آیند.

شاید برای دیدار با سوریه نیاز به حضور 90 دقیقه‌ای سون هیونگ مین در میدان نبود اما علیرغم اینکه کره تا دقیقه 80 با یک گل از حریفش پیش بود، پائولو بنتو ترجیح داد سون را تعویض نکند و البته که از این کار نتیجه گرفت منتهی او جلوی ایران امکان استراحت دادن به سون یا تعویض این بازیکن را ندارد و برای این بازی بسیار مهم، به تک تک نفراتش احتیاج ویژه‌ای دارد به خصوص آنکه سرمربی کره قبل از سفر به تهران گفته بود که تیمش برای مساوی مقابل ایران بازی نخواهد کرد و می‌خواهد با سه امتیاز، از ورزشگاه آزادی خارج شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها