|

رفتن قایدی چگونه به نفع گیتاریست استقلال شد؟

Amir Arsalan Motahari shayanews

مطهری که گل های حساسی برای استقلال زده و بازیکن محبوبی نزد طرفداران محسوب می‌شود، حالا با انگیزه زیاد خودش را آماده شروع لیگ برتر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

خط حمله استقلال در فصل جدید رقابت های لیگ برتر دستخوش تغییراتی شده است. جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی از استقلال باعث شد تا فرهاد مجیدی دست روی مهاجمان جدید بگذارد و در این راستا او امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی را به تیمش اضافه کرد. ارسلان مطهری و آرمان رمضانی نیز دو مهاجم دیگر آبی پوشان هستندکه از فصل گذشته باقی مانده اند.

به گزارش «شایانیوز » به نقل از پارس فوتبال، در این شرایط اما مطهری باتجربه ترین بازیکن نزد استقلالی ها در خط حمله است. مطهری که در یکی دو فصل گذشته در کنار قایدی و دیاباته حضور داشت و به خاطر حضور این دو مهاجم در مقاطعی نیمکت نشین هم شده بود، حالا با جدایی آنها تقریبا می شود گفت مهاجم اول آبی پوشان برای فصل جدید است.

ارسلان مطهری که گل های حساسی برای استقلال زده و بازیکن محبوبی نزد طرفداران این تیم محسوب می‌شود، حالا با انگیزه زیاد خودش را آماده شروع لیگ برتر می‌کند. بی تردید فرهاد مجیدی نیز روی مطهری برای فصل جدید لیگ برتر حساب ویژه‌ای باز کرده و پیش بینی می‌شود او نفر اول مهاجمان استقلال در امر گلزنی نیز باشد.

مطهری در تمرینات استقلال هم روحیه و آمادگی بالای خودش را به رخ می‌کشد وپیش بینی می‌شود سرمربی آبی ها از او و امین قاسمی‌نژاد در خط حمله تیمش استفاده کند و به تناوب فرصت را به دیگر بازیکنان هم بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها