|

(عکس) سه ملی پوش خط خورده، در تمرین استقلال

زبیر نیک نفس-عارف آقاسی-جعفر سلمانی

زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و جعفر سلمانی سه بازیکن استقلال که از اردوی تیم ملی خط خوردند، در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار برابر امارات و کره جنوبی، روز گذشته اعلام شد که طی آن، سه بازیکن استقلال به نام های عارف آقاسی، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی که در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشتند، از فهرست مورد نظر دراگان اسکوچیچ کنار گذاشته شدند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، این سه بازیکن که تابستان امسال به استقلال پیوستند، در همان ابتدای کار توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شدند و حتی سلمانی بدون اینکه در تمرینات تیمش شرکت کند یا حتی با پیراهن استقلال عکس یادگاری بگیرد، راهی اردوی تیم ملی شد و مقابل سوریه نیز 45 دقیقه به میدان رفت اما نام آنها در لیست روز گذشته اسکوچیچ قرار نگرفت.

01649735

نیک نفس و آقاسی فصل خوب و موفقی را در فولاد سپری کردند و حتی عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز به خود اختصاص دادند. آنها که با نظر مستقیم فرهاد مجیدی به استقلال پیوسته اند، می توانند در فصل جدید به مهره های اصلی و تأثیرگذار آبی پوشان تبدیل شوند.

01649736

از سوی دیگر، به نظر می رسد فرهاد مجیدی برای تقویت سمت چپ تیمش، حساب ویژه ای روی سلمانی باز کرده است و اکنون با عدم حضور این 3 بازیکن در اردوی تیم ملی، مجیدی با خیال راحت تری می تواند تا قبل از شروع لیگ برتر از این بازیکنان در بازی های تدارکاتی استفاده برده و آنها زودتر از موعد، با سایر بازیکنان قدیمی استقلال هماهنگ تر شوند.

01649737

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها