|

(تصاویر)کادوی تولد عادل فردوسی‌پور از طرف رئیس صدا و سیما

عادل فردوسی‌پور

با انتشار یک ویدئو از رئیس جدید سازمان صدا و سیما، او و عادل فردوسی‌پور از صبح امروز در صدر اخبار قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پیمان جبلی رئیس جدید صدا و سیما که بیش از یک هفته از نگارش و ابلاغ حکم وی نمی‌گذرد صبح امروز و در حاشیه سفر به استان خوزستان، گفتگویی با یک هوادار آبادانی فوتبال داشت که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و مورد استقبال ویژه هواداران قرار گرفت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزشه سه، این هوادار آبادانی ضمن اعطای پیراهن تیم محبوبش نفت به رئیس جدید صدا و سیما از وی درخواست احیای برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌پور را داشت که رئیس صدا و سیما در پاسخ به او اعلام کرد که منعی برای فعالیت فردوسی‌پور در قاب تلویزیون نیست.

ویدیوی این اظهارات جبلی را در زیر ببینید:

 این جمله رئیس صدا و سیما به معنای پایان دوری ۲.۵ ساله مجری برنامه نود از قاب تلویزیون می‌تواند باشد. ضمن این‌که رئیس جدید صدا و سیما در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که صداوسیما موظف به بیان و پیگیری مشکلات مردم است.

فردوسی‌پور پس از اسفند ۹۷ و اختلافاتی که با مدیران وقت صدا و سیما داشت، دیگر هیچ‌گاه برنامه‌ای را در تلویزیون اجرا نکرد و صرفا به تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال ۱۲۰ در شبکه ورزش پرداخت. نکته جالب‌توجه این‌که اعلام پیمان جبلی برای بدون مانع بودن بازگشت فردوسی‌پور به قاب تلویزیون با سالروز تولد وی تقارن دارد، اتفاق ویژه‌ای که می‌تواند شروعی متفاوت را برای ۴۸ سالگی عادل فردوسی‌پور رقم بزند.

168668

168669

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها