|

درخواست هواداران عزت‌اللهی از سعید؛ از وایله فرار کن!

سعید عزت‌اللهی

شکست سنگین وایله در سوپرلیگ دانمارک باعث نگرانی طرفداران سعید عزت‌اللهی شده و هواداران سعید از او خواستند که هرچه زودتر از این تیم جدا شود.

لینک کوتاه کپی شد

وایله که هافبک جوان تیم ملی را در اختیار دارد در ادامه فصل کابوس‌وارش، دیشب و در حضور 90 دقیقه‌ای سعید در میدان، با نتیجه 0-6 از اودنسه شکست خورد. یاران عزت‌اللهی تنها تیم لیگ دانمارک هستند که در فصل جدید هنوز رنگ برد را ندیده‌اند و با 2 امتیاز از 11 بازی، در قعر جدول وجود دارند و به نظر می‌رسد که در پایان فصل، یکی از تیمهای سقوط‌کننده به دسته پایین باشند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در چنین شرایطی، هواداران عزت‌اللهی در فضای مجازی به او توصیه کرده‌اند که هر چه زودتر از این تیم دانمارکی جدا شود تا در سال منتهی به جام جهانی، شرایط خوبی را به لحاظ باشگاهی سپری کرده باشد. البته جدایی عزت‌اللهی از وایله کار راحتی نیست و طبق اطلاعات سایت ترانسفرمارکت، این بازیکن تا 2 سال دیگر با تیمش قرارداد دارد.

از طرف دیگر عزت‌اللهی علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد و ترجیح می‌دهد کماکان در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و حالا باید دید با این وضعیتی که وایله به آن دچار شده، آیا عزت‌اللهی برنامه‌ای برای جدایی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت یا اینکه ترجیح می‌دهد مانع سقوط تیم دانمارکی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها