|

رکورد‌های شباب الاهلی با دو ستاره ایرانی خراب شد!

تیم شباب الاهلی

آرواخوی اروگوئه‌ای زننده تنها گل این مسابقه در دقیقه ۷۲ بود که زردپوشان الوصل را به یک پیروزی ارزشمند رساند و اولین شکست الاهلی را رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد

شباب الاهلی در هفته ششم رقابت‌های لیگ امارات با شکستی تلخ همه رکورد‌های ارزشمند خودش را از دست داد، اما ستاره ایرانی شاخص‌ترین بازیکن این تیم بود. شوالیه‌های دبی در دربی حساس این شهر مقابل الوصل مغلوب شدند و رکورد ۳۰ مسابقه شکست‌ناپذیری این تیم بالاخره متوقف شد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، میشل آرواخوی اروگوئه‌ای زننده تنها گل این مسابقه در دقیقه ۷۲ بود که زردپوشان الوصل را به یک پیروزی ارزشمند رساند و اولین شکست شباب الاهلی در این فصل را رقم زد. با این وجود روزنامه امارات الیوم در خصوص این بازی نوشت: مهدی قائدی شاخص‌ترین بازیکن شباب الاهلی در این مسابقه بود که دو بار دروازه الوصل را تهدید کرد. یک بار ضربه بازیکن ایرانی در دقیقه ۲۱ با فاصله کمی از کنار دروازه عبور کرد و یک بار دیگر در دقایق پایانی بازی ابراهیم عیسی دروازه‌بان الوصل ضربه تماشایی این بازیکن را دفع کرد.

شباب الاهلی از سال ۲۰۱۸ مقابل الوصل شکست نخورده بود که این رکورد شکسته شد، همچنین این تیم در ۳۰ بازی پیاپی قبلی خودش شکستی را تجربه نکرده بود و در فصل جاری نیز اولین شکست خودش را تجربه کرد تا با ۱۱ امتیاز در مکان چهارم جدول لیگ باقی بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها